וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל: "לא זכיתי לאמון אנצ'לוטי והנהלת ריאל מדריד"

מסוט אוזיל התייחס למעבר לארסנל: "הייתי בטוח שאשאר". הלם במדריד, ראמוס: "אם זה היה תלוי בי, הוא היה האחרון לעזוב"

מסוט אוזיל התייחס היום (שלישי) למעבר הדרמטי שלו מריאל מדריד לארסנל. הקשר הגרמני המצוין התראיין לאתר ההתאחדות הגרמנית, וטען כי לא קיבל תמיכה מקרלו אנצ'לוטי. "בסוף השבוע עוד הייתי בטוח שאשאר בריאל מדריד", אמר אוזיל, "אבל בימים האחרונים הבנתי שאני לא יכול לזכות באמון המאמן וההנהלה. אני שחקן שצריך שיאמינו בו". על קבוצתו החדשה אמר ש"ארסן ונגר שוחח איתי ארוכות בטלפון ואמר לי שהוא בוטח בי. אני מצפה בקוצר רוח לאתגר החדש. אני בטוח שהוא יעזור לי להתפתח כשחקן".

"אני מצפה בקוצר רוח לאתגר החדש ולשחק בארסנל", הוסיף אוזיל, שכמובן גילה בקיאות בבצורת של התותחנים בשנים האחרונות: "אני אחזיר למועדון ולאוהדים בכל משחק. עכשיו אני רוצה לעזוב לקבוצה לזכות סוף סוף בתואר. העיר נהדרת, והקבוצה פנטסטית".

בינתיים בריאל מדריד המומים ומאוכזבים מעזיבה של הקשר הגרמני, וסרחיו ראמוס הביע צער על עזיבתו של אוזיל. "הוא היה חבר ואיש מיוחד", אמר בלם ריאל מדריד, "הוא שחקן מצוין. תמיד קורים דברים, והוא זה שקובע את עתידו, אבל אם אני הייתי מקבל את ההחלטות בקבוצה - הוא היה האחרון ללכת". גם אלברו ארבלואה ציין ש"כשהוא בא להיפרד מאיתנו באימון, הייתי בטוח שהוא צוחק. זו מכה גדולה לקבוצה והפסד גדול לחדר ההלבשה, גם מבחינה אישית וגם מקצועית".

אגב, גם בגרמניה מברכים על המעבר של אוזיל, ובעיקר על העזיבה שלו את ריאל מדריד. "בעיתון "זודויטש זייטונג" נכתב כי "אוזיל נמלט מהקרקס של מדריד", והוסיפו כי הוא "לא קיבל אהבה מהקבוצה ומאוהדיה".

בינתיים בארסנל: שבועות ארוכים שמע ארסן ונגר טענות ותלונות על התפקוד שלו במהלך חלון ההעברות. אולי אפילו נתקל בשיר שחובר על קיץ 2013 של ארסנל. עד אתמול בבוקר התותחנים הנחיתו שני שחקנים חדשים בלבד: מתיו פלאמיני ויאיא סאנוגו שהגיעו בהעברות חופשיות, אבל המאמן הצרפתי סירב לפתוח את הכיס ולחת חלק במשחק המחירים המשוגע של שחקני כדורגל. אבל אתמול הוא נכנע.

התותחנים שילמו לריאל מדריד כ-42.5 מיליון ליש"ט (50 מיליון יורו) על מסוט אוזיל והפכו אותו לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה שלהם ולהעברה הגדולה ביותר בפרמיירליג בחלון ההעברות הנוכחי. כך ברגע אחד בארסנל עברו מתסכול לאופוריה. מתחזיות קודרות על סיום העונה הנוכחית מחוץ למקומות 1-4, לחלומות על אליפות.

השחקנים של ונגר היו מרוצים מאוד. ג'ק ווילשר צייץ בטוויטר: "זו בקלות ההחתמה של הקיץ! שחקן פנטסטי שמשחק ב'דרך של ארסנל'. ברוך הבא מסוט אוזיל, זה פשוט נהדר". סנטי קאסורלה הוסיף בטוויטר: "ברוכים הבאים מסוט אוזיל. איזה שחקן נהדר!".

מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יהפוך למרוויח הגדול בקבוצה. אוזיל/GettyImages

הרכישה של הגרמני בן ה-24 שברה את השיא הקודם והעתיק של ארסנל: 17.5 מיליון יורו על חוסה אנטוניו רייס - סכום מצחיק במונחים של קבוצות גדולות בזמן הנוכחי - והוא גם יהפוך למרוויח הגדול ביותר בקבוצה ויקבל כ-140 אלף ליש"ט לשבוע.

ונגר עצמו התעניין במהלך הקיץ בלואיס סוארס, ויין רוני וגונסאלו היגואין, אבל לבסוף זכה בשחקן שהוא מאוד מעריך אחרי שריאל מדריד נאותה למכור אותו. "אמרתי לאורך כל הקיץ שאנחנו עובדים על רכישת שחקן ברמה הגבוהה ביותר ומסוט הוא שחקן כזה", אמר ונגר, "הוא יהווה תוספת נהדרת לסגל הכשרוני שלנו. הוא שחקן נהדר עם יכולת מוכחת בזירה הבינלאומית. יש לו את כל התכונות הנדרשות להיות שחקן של ארסנל".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
פתאום בארסנל מחייכים. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully