וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לשחקני פורטוגל: "מכעיס אותי שאוזיל עוזב"

הפורטוגלי צוטט בתקשורת הספרדית: "הוא קרא אותי הכי טוב, זה מדכדך". מוריניו: "אוזיל יהפוך את ארסנל למועמדת לאליפות"

עזיבתו של מסוט אוזיל לא מרפה מריאל מדריד. הקשר הגרמני שעזב לטובת חוזה ומעמד משודרגים בארסנל היה אהוד מאוד בקרב שחקני הבלאנקוס, שלא בדיוק ששו משחרורו. כריסטיאנו רונאלדו, המתכונן בימים אלה עם נבחרת פורטוגל למשחק מול צפון אירלנד, הביע את מורת רוחו מהמהלך בשיחות סגורות עם חבריו לנבחרת.

מסוט אוזיל עזב את ריאל מדריד לטובת ארסנל

אוזיל: "לא זכיתי לאמון אנצ'לוטי והנהלת ריאל מדריד"

ליאו מסי נכנע ללחץ בספרד ושינה את דעתו: "תומך במדריד 2020"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
מי יבשל לו עכשיו? רונאלדו/רויטרס

ב"אס" הספרדי דווח כי רונאלדו אמר לחבריו בחדר ההלבשה כי הוא "כועס מעזיבתו של אוזיל". עוד נכתב כי הפורטוגלי אמר: "אלה חדשות מאוד מדכדכות עבורי. אוזיל היה השחקן שקרא אותי הכי טוב בריאל מדריד, הוא תמיד ידע למצוא אותי ולבשל לי שערים".

מסתבר שיש צדק בדבריו של רונאלדו: ב"אס" בדקו ומצאו כי אוזיל אכן פיתח הבנה יוצאת דופן עם רונאלדו, ובישל לו לא פחות מ-27 שערים לאורך שנותיהם יחד במדריד. היחידים שהתקרבו לכמות כזו לאורך הקריירה של רונאלדו הם קרים בנזמה, שבישל לו ב-17 מקרים, וריאן גיגס, שמצא אותו 16 פעמים בדרך לרשת כששיתפו פעולה במנצ'סטר יונייטד.

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו עם מסוט אוזיל. AP
"המספר 10 הטוב בעולם". מוריניו עם אוזיל/AP

גם ז'וזה מוריניו לא נותר אדיש להעברה המסקרנת. 'המיוחד' שאימן את אוזיל בריאל מדריד יפגוש כעת את שחקנו לשעבר כיריב, וינסה להצר את צעדיו. אתמול הוא ניתח את ההעברה ואת תרומתה לארסנל, שלפחות על פי דבריו, אמורה להיות עצומה.

"אוזיל שחקן מיוחד, אין אף אחד שמשחק כמוהו - גם לטובה וגם לרעה. הוא המספר 10 הטוב בעולם. בריאל הוא עשה את הכל הרבה יותר קל עבורי ועבור חבריו לקבוצה עם ראיית המשחק הנדירה שלו וקבלת ההחלטות המדויקת". כולם אהבו אותי. יכולתי לראות בו קצת ממה שיה לפיגו ולזידאן. הוא יהפוך את ארסנל למועמדת לאליפות".

אגב, באנגליה מפרסמים היום (רביעי) כי ממש בסמוך לסגירת העסקה בין ארסנל לריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד התערבה וניסתה לבצע מחטף שיביא את אוזיל לאולד טראפורד. על פי הדיווח ב"מירור", יונייטד ניסתה לברר בבוקר יום שני אם אוזיל עדיין פנוי, אך התבשרה כי פנתה מאוחר מדי ולאחר שאוזיל דחה הצעה נוספת מפריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully