וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי שינה את דעתו: "תומך במדריד 2020"

התקשורת חגגה את הסירוב של מסי לתמוך בבירת ספרד לאירוח האולימפיאדה, הכוכב חזר בו: "טוב אם מדריד תיבחר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מסי? עם דגל לבן של מדריד?/מערכת וואלה, צילום מסך

לא מעט מתיחות נרשמה בימים האחרונים בספרד סביב ליאונל מסי, לאחר שכוכב ברצלונה סירב לתמוך בקמפיין של "מדריד 2020". ספרד מקווה שהבירה מדריד תזכה באירוח של האולימפיאדה שתיערך בעוד שבע שנים, ולשם כך גייסו שורה ארוכה של כוכבים, ביניהם רונאלדו, פאו גאסול, רפאל נדאל ומיגל אינדוריאן.

סוכנו של מסי הודיע כי "השחקן הרגיש שהוא לא יכול לתמוך במדריד", ככל הנראה בגלל היריבות הגדולה בין קבוצתו ברצלונה לבין ריאל מדריד, ובגלל החשש כיצד תתקבל התמיכה שלו במדריד בקרב הקטאלונים. כצפוי, הידיעה הזו קיבלה לא מעט כותרות בעיתוני מדריד, שהלהיטו את הרוחות.

עם זאת, היום (שלישי) פורסם בספרד שמסי שינה את דעתו, והחליט לתמוך במועמדות של מדריד. "אני חושב שזה טוב לספורט שמדריד תיבחר", אמר מסי, "אני חושב שיש הרבה מועמדות ראויות לאירוח, אבל למדריד יש משמעויות חיוביות בזכות מגוון האפשרויות שמציעה ספרד ובגלל הספורטאים שלה".

לפני מספר ימים יו"ר הוועד האולימפי הספרדי אלחנדרו בלנקו אמר ש"אין לנו בעיה אם מישהו לא איתנו, נצטרך לכבד את ההחלטה של הכדורגלן הטוב בעולם", אבל היום הוא כבר הכחיש את הדברים ואמר ש"מסי מעולם לא סירב לתמוך במועמדות", וציין כי "היו רק בעיות של תזמון, מאחר שהוא היה במהלך אימונים".

מדריד, טוקיו ואיסטנבול הן הפיינליסטיות לאירוח אולימפיאדת 2020. הוועד האולימפי הבינלאומי יבחר אחת מהשלוש בהצבעה שתיערך בבואנוס איירס ב-7 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully