וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל נבחרת ישראל: "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה"

אחרי ההפסד לבריטניה, קיימה הנבחרת ארוחת חג בה נכח גם גודס. לאחר מכן עברו להתעסק באוקראינה (ה', 15:30, ספ'5)

צילום: אור שקדי, עריכה: יותם בן דוד

נבחרת ישראל ערכה הערב (רביעי) את ארוחת החג של ראש השנה במלון הנבחרות בלובליאנה. שחקני הנבחרת חזרו לבית המלון לאחר ההפסד הקשה 75:71 לבריטניה ואכלו ארוחה, בעוד אנשי הצוות המקצועי, ללא עוזר המאמן עודד קטש, צפו בניצחון הדרמטי של אוקראינה על בלגיה. לאחר סיום המשחק הגיעו אנשי הצוות, ולאחריהם גם עוזר מאמן בריטניה גיא גודס, בצוותא עם ראש ארגון השחקנים ניר אלון, שחקן הנבחרת לשעבר שמעון אמסלם ואנשי המשלחת הישראלית, אל המלון לארוחת החג.

עומרי כספי: "אין לי הסברים, זו מכה רצינית"

שיבק צריך לתת לראויים לשחק: שי האוזמן מנתח

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל בטקס ראש השנה. אור שקדי, ספק 500
חג שמח? שחקני הנבחרת/ספק 500, אור שקדי

את ארוחת החג ניהל מנהל הנבחרת מומו לוצקי, שפותח השנה את שנתו ה-19 בנבחרת, ואמר עם פתיחת הארוחה: "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה", בהקשר של ההפסד לבריטים. שחקני הנבחרת אכלו תפוח בדבש, רימון ודגים, כמנהג ראש השנה, ולאחר מכן נשארו אחדים מהם על מנת להמשיך ולאכול. מספר שחקנים פרשו בשלב מוקדם לחדרים לנוח מעט לפני תדריך וידאו לקראת המשחק מחר נגד אוקראינה (15:30, ספורט 5).

מחר, בדיוק כמו היום, החליטו בנבחרת לוותר על אימון הקליעות שיועד לשעות הבוקר, ויערכו חימום רק בשעה שלפני המשחק. בצוות המקצועי עדיין מאמינים בסיכוי לעלות שלב, ומקווים ליכולת משופרת נגד האוקראינים. השחקנים האוקראינים, אחרי הניצחון החשוב שלהם על בלגיה, הגיעו למלון בשעת ארוחת החג, וצפו בשחקנים הישראלים המכונסים בחדר האוכל. לאחר סיום הארוחה חזרו מספר מאנשי המשלחת לצפות במשחק בין צרפת לגרמניה, בו האולם בטיבול כבר היה מלא בהרבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully