וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן צפוי לפתוח עם חלוץ יחיד, זהבי ועזרא בהרכב

4.9.2013 / 10:48

הנבחרת מתכוננת לאזרבייג'אן: "המערך לא חשוב, אלא איך נשחק". מליקסון ושפונגין יידעו רק מחר אם ישחקו. עטר בחוד?

ניב אהרונסון

בוידאו: אלי גוטמן בראיון מיוחד

בנבחרת ישראל ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול אזרבייג'אן במוצאי שבת. לאחר שערכה אתמול (שלישי) אימון כפול בו תרגל המאמן את רוב ההרכב, היום עורכת הנבחרת אימון בודד בעקבות ערב ראש השנה. האימון המסכם ייערך מחרתיים, יממה לפני המשחק, ובו יתרגל גוטמן את ההרכב הסופי שלו.

אלי גוטמן בראיון: "מתחרט שהתבססתי על הסגל של פרננדס"

בנבחרת מנסים להכשיר את מאור מליקסון למשחק

גל אלברמן מסרב לחשוב על המשחק הבא מול רוסיה

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. מגד גוזני
חלוץ בודד. גוטמן/מגד גוזני

כמו האימון שנערך אתמול בערב, גם האימון הבוקר יהיה סגור לכלי התקשורת. בנבחרת הסבירו כי גוטמן רוצה לקיים שיחה טקטית עם שחקנים ביחידות, ולעבוד איתם ללא לחץ. הבוקר גוטמן ואנשי הנבחרת כינסו את השחקנים והרימו כוסית לכבוד החג. הבלם דקל קינן, המגן יובל שפונגין והקשר ביבראס נאתכו ציינו במהלך האירוע 25 הופעות במדים הלאומיים ואחרון הוזמן לבמה השוער, דודו אוואט שציין 75 הופעות במדים הכחולים לבנים. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הגיע להרמת הכוסית ואמר: "75 הופעות זו חתיכת היסטוריה. כל הכבוד על ההתמדה והנחישות והרצון. אני מאחל לך שתגיע למאה הופעות".

המאמן העיר לשחקנים אתמול על איבודי כדור ועל החשיבות של שמירה על השיטה שהנחיל לקראת המשחק, ולפרקים שיבח אותם על התרגול במצבים נייחים בהתקפה. גוטמן מתלבט בין מספר הרכבים, כשההתלבטות היא בעיר בחלק ההתקפי. חן עזרא מיועד לפתוח בכל מקרה, כשמצבו של מאור מליקסון שמיועד לפתוח יתברר רק מחר. ליאור רפאלוב נמצא גם הוא חזק בתמונת ההרכב יחד עם ביבראס נאתכו וערן זהבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת ישראל, ערן זהבי, אליניב ברדה. מגד גוזני
הוא צפוי לקבל הזדמנות בהרכב. זהבי/מגד גוזני

ומי יהיה החלוץ? על פי האימונים, אלירן עטר זוכה להערכה גדולה מהמאמן, שנראה אתמול משוחח עם איתי שכטר. גם ניר ביטון תורגל אתמול בהרכב, וההתלבטות של גוטמן הייתה למעשה לצרף אותו על חשבון אחד משחקני החלק ההתקפי. על פי כל התרגולים, אם כן: נאתכו, זהבי, רפאלוב ועזרא זוכים לעדיפות ברורה.

למרות ההצהרה כי ישחק במערך של 4:4:2, על פי התרגולים ייתכן מאוד שגוטמן יפתח במערך שכולל חלוץ אחד, אבל זה יקרה לאור העובדה שרוב שחקני הקישור הם בעלי אופי התקפי. "אפשר להגדיר שחקנים כמו מליקסון, רפאלוב או זהבי כחלוצים, אבל מה שמשנה הוא לא מה כתוב על הנייר, אלא איך הנבחרת משחקת באמת", הסבירו בנבחרת.

כזכור, אתמול בשני האימונים תרגל גוטמן את שרן ייני ואופיר דוידזאדה כמגנים ואת טל בן חיים ואיתן טיבי במרכז ההגנה. תחילה נשקלה אפשרות להציב את ייני דווקא בעמדת המגן השמאלי, ואתמול הוא תורגל בימין במקום יובל שפונגין שערך אימון ריצה. "רק מחר נדע האם שפונגין ומליקסון יכולים לשחק", אמרו בנבחרת.

אופיר דוידזאדה שחקן הנבחרת הצעירה והפועל באר שבע. קובי אליהו
תורגל בהרכב. דוידזאדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully