וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הגיע הזמן שנבחרת ישראל תנצח משחק ממצב נייח"

3.9.2013 / 11:30

המאמן ערך אסיפה לשחקני הנבחרת, ועוד קודם הבהיר: "ההרכב לא סגור". ניסיון להכשיר את מליקסון שקיבל זריקה

רוני לבנה

"גוטמן וכל שחקן כאן מבינים שהפציעות הם לא תירוץ למעידה נגד נבחרת ברמה של אזרבייג'אן. נעבור אותם ואחר כך נחשוב מה עושים מול רוסיה. ההרכב שלנו מספיק חזק, הבעיה היחידה היא שהעומק נפגע". כך אמרו שחקנים בנבחרת ישראל לאחר אימון הבכורה שקיימה אמש (שני) לקראת המשחק במוצאי שבת. בנבחרת ביקשו מהשחקנים לא לעסוק בעניין הפציעות הרבות, אך שחקנים הודו אתמול כי "נקודת התורפה המרכזית שלנו היא רביעיית ההגנה, בגלל הפציעות". המאמן ערך אסיפה לשחקני הנבחרת, כשעוד קודם הבהיר לשחקנים: "ההרכב לא סגור. ניסיון להכשיר את מליקסון שקיבל זריקה".

לפני האימון ערך גוטמן שיחה עם אוואט. מאור מליקסון עלה למגרש עם נעלי התעמלות וערך אימון ריצה, כשבנבחרת מקווים שיהיה כשיר למשחק. עוד קודם לכן השחקן קיבל זריקה במטרה לזרז את הליך החלמתו. אם מליקסון יהיה כשיר לחלוטין הוא גם יפתח בהרכב, אך יש לציין שהוא לא נטל חלק בתחילת האימון. יובל שפונגין ערך אימון רגיל וצפוי לפתוח למרות שלא שיחק בשבועיים האחרונים במדי מונס.

באימון היום חילק גוטמן גופיות לעשרה שחקנים, לא כולל אוואט. ניר ביטון תופקד לצד ביברס נאתכו וגם אופיר דוידזאדה, שרן ייני (החליף את שפונגין) ואלירן עטר, אם כי הדבר עדיין לא משקף את ההרכב.

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. מגד גוזני
לא חושף את ההרכב. גוטמן/מגד גוזני

גוטמן אמר לשחקנים לפני האימון: "ברמות האלה אסור לטעות, ולכן נתרגל היום הנעת כדור ומצבים נייחים. למה? כי הגיע הזמן שנבחרת ישראל תנצח משחקים ממצבים נייחים. כל אחד יצטרך להבין מה התפקיד שלו ומה הוא צריך לעשות. אני דורש ריכוז מקסימלי. לדעת מתי יש מצב נייח עם בעיטה ישירה ומתי תרגיל. כל האימון הזה נועד להכין אתכם לכל מצב".

הנבחרת ערכה אתמול את אימון הבכורה כשעשרה שחקנים ערכו אימון קל. היום הצטרפו לאימון השגרירים ליאור רפאלוב, ביברס נאתכו, דודו אוואט וטל בן חיים. מאור מליקסון נמצא במעקב של אנשי הנבחרת שמעריכים שיוכל לשחק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן נבחרת ישראל, מאור מליקסון. מגד גוזני
נמצא תחת מעקב. מליקסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully