וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל: "רונאלדו הוא הבוס כאן, הוא השחקן הטוב בעולם"

צפו ברכש היקר בהיסטוריה מוצג רשמית כשחקן ריאל מדריד מול 20,000 צופים: "רונאלדו הוא אחת הסיבות בגללן רציתי להגיע. אני מקווה לעזור למועדון להצליח, קדימה מדריד". פרס: "גארת', חלומך התגשם". בברצלונה עוקצים את ההחתמה

צילום: רויטרס עריכת וידיאו: טל רזניק

אחרי חודשים של משא ומתן מורט עצבים ומתוקשר, אין סוף שמועות והצהרות, היום (שני) סוף סוף זה קרה: גארת' בייל הוצג כשחקן ריאל מדריד. השחקן היקר בעולם, ששווי עסקת העברתו נקבע על 100 מיליון יורו, הגשים את חלומו, יצטרף לסגל הכוכבים של קרלו אנצ'לוטי וישתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו. בייל נחת בלילה שבין ראשון לשני במדריד, עבר בשעה 12:00 בדיקות רפואיות ולאחריהן חתם על חוזה לשש שנים בקבוצה.

גדוד צלמים חיכה לקשר הוולשי בתוך האצטדיון, ועם כניסתו עמדו 20 אלף אוהדי ריאל מדריד על רגליהם והריעו לשחקן, שנראה נרגש. "קדימה מדריד", אמר בייל בפתח דבריו, והאלפים ביציע הריעו. "אני רק רוצה להגיד שאני נרגש להיות כאן. אני מקווה שאני אעזור להצלחה של המועדון ושנזכה בגביע העשירי של ליגת האלופות". בסיום דבריו לחץ בייל ידיים לאוהדים הרבים ביציע ונופף לקהל. לאחר מכן בייל חזר לכר הדשא במדים הלבנים של ריאל, המספר 11 על גבו, וביצע תרגילי ראווה ששלהבו את אוהדי ריאל.

גארת' בייל מוצג בקבוצתו החדשה ריאל מדריד לצד הנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
הגשים את החלום. בייל עם פרס/רויטרס

במסיבת העיתונאים לאחר הצגתו אמר בייל: "תמיד עקבתי אחרי הכדורגל הספרדי, זאת ליגה מדהימה. תמיד אהבתי את ריאל מדריד ועקבתי אחרי הקבוצה הזאת כל החיים". על המשא ומתן הארוך בין טוטנהאם לריאל מדריד אמר בייל: "אין לזה קשר אליי, זה בין שני המועדונים". על שאיפותיו בקבוצתו החדשה אמר: "אני רוצה לזכות בתארים, אני רוצה לזכות בליגת האלופות, הייתי עצבני ונרגש מההצגה עכשיו בברנבאו, זאת חוויה גדולה להיות שם בחוץ מול האוהדים, זה חלום. אני חסר מילים. זה כבוד להיות פה, להיות חלק מהליגה הכי טובה בעולם, לשחקן עם השחקנים המצוינים שיש בקבוצה, אני כבר לא יכול לחכות לשחק איתם".

"ריאל זה המועדון הכי גדול בעולם, ואנחנו רוצים לזכות בתארים הכי גדולים, זאת הסיבה לכך שאני כאן", הוסיף בייל. "כולם יודעים שריאל רוצה לזכות בהכול. אני מצפה לשפר את המשחק שלי, אני אשחק עם השחקנים הכי טובים בעולם ואני רוצה ללמוד מהטובים ביותר".

על כריסטיאנו רונאלדו היו לו רק מחמאות להרעיף: "הוא השחקן הכי טוב בעולם ואחת הסיבות בגללן רציתי להגיע לכאן. יהיה לי את הכבוד לשחק איתו. הוא הבוס כאן, השחקן המרכזי והוא לא צריך עזרה".

בייל סיפר על כך שלאורך השנים היה בקשר עם לוקה מודריץ', ששיחק איתו בטוטנהאם, ועתה ישחק איתו שוב במדריד. "דיברנו בינינו כל הזמן מאז שהוא עזב את הספרס, הוא המליץ שאבוא לפה, שנינו ידענו איזה מועדון גדול זה. אני זוכר שזידאן הבקיע את השער בגמר ליגת האלופות ב-2002, בשבילי ריאל תמיד היה המועדון הכי טוב. מנצ'סטר יונייטד רצתה אותי, אבל אני הייתי נעול על ריאל מדריד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גארת' בייל מוצג בברנבאו. Paul White, AP
סיבוב בבית החדש. בייל בברנבאו/AP, Paul White

"זה נפלא לראות כאן את גארת' בייל", אמר נשיא המועדון פלורנטינו פרס. "אנחנו מקבלים בברכה שחקן שיודע שהערכים של ריאל מדריד הם מחויבות, הקרבה, ומעל להכול תשוקה לכדורגל. אנחנו מקבלים בברכה את השחקן הכי טוב בפרמיירליג בעונה שעברה. לפני כמה שנים נער וולשי חלם ללבוש את החולצת של ריאל מדריד. גארת', חלומך הפך למציאות. הגעת למועדון הכי תובעני בעולם, אבל זה רק לטובתך. מעכשיו, כפי שחלמת כילד, זה האצטדיון שלך, זה המועדון שלך, אלה האוהדים שלך".

אוהדי ריאל מדריד בהצגת גארת בייל. Denis Doyle, GettyImages
20 אלף מאוהדי ריאל הריעו לאלילם החדש/GettyImages, Denis Doyle
גארת' בייל, ריאל מדריד, מוצג בסנטיאגו ברנבאו. רויטרס
הספיק להרגיש קצת את הדשא. בייל מלהטט/רויטרס

ב"מארקה" פורסמו תמונות של הקיצוני השמאלי עם נחיתתו בבירת ספרד, ובברנבאו כבר נבנתה הבמה עליה יוצג במדיו החדשים. חלוץ העבר של טוטנהאם ונבחרת אנגליה גארי ליניקר, שעבר אף הוא מאנגליה לספרד - במקרה שלו לברצלונה - העניק לבייל כמה טיפים שאולי יעזרו לו עם קליטתו במועדון. "זה חשוב לתת את הלב והנשמה, זה שונה מאנגליה, זה ענק, והשאלה היא אם יוכל להתמודד עם זה", צוטט ליניקר בבי.בי.סי, "יש לבייל את כל החבילה. הוא הראה את זה בעונה שעברה, השאלה היא האם יוכל להתמודד מנטלית עם השינוי".

ליניקר התייחס לעובדה שבייל יצטרך להתמודד עם כך שהוא השחקן היקר בעולם ולכן היחס אליו יהיה שונה מלשחקנים אחרים. "קשה לשחקן שעולה כל כך הרבה כסף להצדיק את זה, זה סכום עצום ואף שחקן לא שווה את הסכום הזה, אולי חוץ ממסי ורונאלדו". עקיצה ראשונה בנושא קיבלו בייל וריאל מדריד כבר אמש, כשכותרת ה"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני למשחק בו מסי הבקיע שלושער והוביל את ברצלונה ל-2:3 על ולנסיה הייתה "למסי אין מחיר".

גארת' בייל מוצג כשחקן ריאל מדריד. AP
איך יתמודד עם הקושי המנטלי? בייל מלהטט בברנבאו/AP
שחקן ריאל מדריד, קאקה. רויטרס
חוזר למילאנו. קאקה/רויטרס

יש להניח שבייל יפתח בהרכב של ריאל מדריד, ככה זה כשמשקיעים 100 מיליון יורו בשחקן, כך שהמכונה שאנצ'לוטי בנה הקיץ תעבור שינויים. "בואו של בייל דוחף החוצה את אוזיל וקאקה", ניתח פרשן ה"אס" אלפרדו רלאנו את משמעות צירופו של הקשר הוולשי, "גם מעמדו של בנזמה לא ברור מעתה". בינתיים קאקה עבר למילאן ללא תמורה, לאחר שסגן נשיא הרוסונרי הגיע לסיכום עם ריאל לגבי הברזילאי. בנוסף, בתקשורת הספרדית והאנגלית מדווחים שמסוט אוזיל יעזוב את הבלאנקוס ויצטרף לארסנל, וכן נטען שריאל מדריד תנסה להנחית את לואיס סוארס ברגע האחרון.

המנהל הספורטיבי של ברצלונה אנדוני זוביזרטה התייחס לצירופו של בייל לשורות היריבה המושבעת, ואמר: "בייל יוסיף המון לליגה, שחקן ברמה שלו זו תוספת כוח והוא ישדרג את ריאל מדריד".

קאקה חוזר לסן סירו: "עצוב לעזוב את ריאל, שמח לשחק במילאן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בברצלונה כבר עוקצים. גארת' בייל במהלך הבדיקה הרפואית/מערכת וואלה!, צילום מסך
גארת' בייל מוצג כשחקן ריאל מדריד. רויטרס
"אשחק עם השחקנים הכי טובים בעולם ואני רוצה ללמוד מהטובים ביותר". בייל והסמל החדש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully