וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ההעברות נשבר: גארת' בייל חתם בריאל מדריד

הבלאנקוס אישרו את החתמתו של הוולשי לשש שנים תמורת סכום שיא של 100 מיליון יורו. בייל: "מצפה לפרק המסעיר בחיי"

זהו, עכשיו זה סופי: הסאגה הכי מעניינת של הקיץ הסתיימה אחרי שריאל מדריד השלימה היום (ראשון) את ההעברה הגדולה בהיסטוריה של הכדורגל העולמי והחתימה את כוכב טוטנהאם, גארת' בייל. אחרי מגעים שנמשכו כמעט לכל אורך הקיץ, ריאל הסכימה לשלם לטוטנהאם סכום אסטרונומי של 100 מיליון יורו עבור הקיצוני השמאלי הנפלא והמשמעות היא שבייל הופך לשחקן היקר בהיסטוריה אחרי שהבלאנקוס שילמו למנצ'סטר יונייטד 94 מיליון יורו עבור רונאלדו ב-2009. בייל יוצג מחר בברנבאו בשעה 14:00 בטקס חגיגי.

שחקן טוטנהאם, גארת' בייל. Laurence Griffiths, GettyImages
בית חדש. בייל/GettyImages, Laurence Griffiths

"היו לי שש עונות מאושרות בטוטנהאם, אבל עכשיו זה זמן לומר שלום", כתב בייל הערב בהודעה רשמית באתר של טוטנהאם. "היו לנו זמנים טובים יחד, ונהנתי מכל דקה. אני מעוניין להודות לכל אחד במועדון, ליו"ר, להנהלה, לצוות המקצועי, המאמנים והשחקנים, ויותר מכל לאוהדים הפנטסטים שאני מקווה שמבינים שמדובר בהזדמנות מדהימה לקריירה שלי".

בייל המשיך וכתב: "אני לא בטוח שיש אי פעם זמן טוב לעזוב מועדון בו הרגשתי טוב ושיחקתי את הכדורגל הטוב בקריירה שלי עד כה. אני יודע שהרבה שחקנים מדברים על החלום שלהם לשחק במועדון שהם העריצו מילדות, ואני יכול להגיד היום שחלומי התגשם. אני מודע לכך שלא הייתי ברמה שבה אני נמצא היום אלמלא סאות'המפטון, ולאחר מכן טוטנהאם שעמדו לצידי בזמן כמה מהזמנים הקשים, ותמכו בי בצורה שהם תמכו".

לסיום, כתב שחקן ריאל מדריד החדש: "טוטנהאם תמיד תהיה בליבי ואני בטוח שתהיה להם עונה מאוד מוצלחת. אני מצפה עתה לפרק החדש והמסעיר בחיי, לשחק עבור ריאל מדריד".

קשר ריאל מדריד איסקו חוגג שער. Daniel Ochoa de Olza, AP
מצטרף לחבורה איכותית במיוחד. איסקו/AP, Daniel Ochoa de Olza

הוולשי הנהדר מצטרף ברשימת שחקני הרכש של ריאל לאיסקו, אסייר יראמנדי, דני קרבחאל וקאזמירו שהגיעו מוקדם יותר הקיץ והוא צפוי להשתלב בהרכב הכוכבים של קרלו אנצ'לוטי ולשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו.

בייל (24) עלה לבוגרים של סאות'המפטון באפריל 2006, כשהוא בסך הכל בן 16 ושנה לאחר מכן כבר עבר לטוטנהאם תמורת כ-7 מיליון ליש"ט. במדי הספרס הפך הקשר לאחד השחקנים הטובים בפרמיירליג, כאשר בשתי העונות האחרונות אף נבחר לשחקן השנה של השחקנים, ובשלוש העונות האחרונות נכלל בנבחרת העונה של הליגה הנוצצת. את תקופתו הפנטסטית בטוטנהאם הוא מסיים עם 42 שערים ב-146 משחקים, כשבנבחרת וויילס מאזנו עומד על 11 כיבושים ב-41 משחקים.

דניאל לוי נשיא טוטנהאם. Toby Canham, GettyImages
קיבל 100 מיליון יורו עבור בייל. דניאל לוי/GettyImages, Toby Canham

יו"ר טוטנהאם דניאל לוי, שספג הרבה ביקורת על המחיר שדרש על בייל, הוציא הודעה לאוהדים ובה נכתב: "גארת' בייל היה שחקן שלא הייתה לנו כל כוונה למכור. רצינו לבנות סביבו את עתיד המועדון. הקריירה שלו התקדמה בצורה מטאורית וכך גדלה גם ההתעניינות מצד ריאל מדריד והרצון של גארת' להצטרף אליה. לכן החלטנו להסכים לעסקה, כשאנחנו מודעים לכך שיש לנו סגל יוצא מן הכלל, אליו הוספנו לא פחות משבעה שחקנים בינלאומיים בכירים. אנחנו מאחלים לגארת' כל טוב והוא תמיד יתקבל בברכה בליין".

אבל אין מה לדאוג לטוטנהאם שכבר דאגה להביא מספר שחקני רכש במקום בייל והחתימה כבר מספר שחקנים בולטים כמו נאסר צ'אדלי, רוברטו סולדאדו, פאוליניו ולאחרונה הגיעו גם כריסטיאן אריקסן ואריק לאמלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו שאתם רואים, רונאלדו לא התרגש מהחתמת בייל. מתוך חשבון הטוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully