וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: מסוט אוזיל יימכר לארסנל

באנגליה טוענים שקשר ריאל מדריד יהפוך לרכש הגדול של ונגר, שישלם סכום שיא של 50 מיליון יורו. הקשר בבדיקות בגרמניה

בשעה שבסנטיאגו ברנבאו ריאל מדריד מציגה לראווה את הרכש הנוצץ שלה גארת' בייל, באנגליה מדווחים שמסוט אוזיל יעשה את הדרך ההפוכה מבירת ספרד ללונדון. התקשורת האנגלית טוענת שהמרדף הנואש של ארסן ונגר אחרי החתמה גדולה הקיץ הסתיים בהצלחה, אחרי שארסנל הגיעה לסיכום עם הבלאנקוס על מכירתו של אוזיל תמורת 50 מיליון יורו. על פי הדיווחים, אוזיל עובר בדיקות רפואיות בגרמניה. הוא צפוי לחתום לחמש שנים, ולהרוויח 7 מיליון יורו בעונה.

כריסטיאנו רונאלדו עם מסוט אוזיל שחקני ריאל מדריד. רויטרס
הגיע הזמן להיפרד? אוזיל ורונאלדו/רויטרס

אחרי שלושה חודשים מתסכלים במיוחד עבור ונגר, שכללו שתי החתמות בלבד של שחקנים חופשיים (יאיא סאנוגו ומתיו פלאמיני) ושורה של סופרסטארים שברחו לו בין האצבעות, יקווה המנג'ר הצרפתי המושמץ להתגאות בהבאתו של אחד הקשרים הטובים באירופה, תמורתו התותחנים צפויים לשלם שיא מועדון של 50 מיליון יורו, יותר מפי 3 מהשיא הקודם - אנדריי ארשבין שנרכש מזניט בכ-15 מיליון יורו בפברואר 2009.

אוזיל בן ה-24 החל את דרכו המקצוענית בשאלקה במדיה שיחק בין 2006 ל-2008. בינואר אותה שנה עבר לוורדר ברמן בשורותיה כיכב שנתיים, ורשם 13 שערים ב-71 משחקים. הצטיינותו במדי הקבוצה מצפון גרמניה, ויכולתו המצוינת בנבחרת גרמניה במונדיאל הביאו אותו לריאל מדריד באוגוסט 2010. בשלוש השנים האחרונות הוא רשם 19 שערים ולא פחות מ-47 בישולים ב-104 משחקים במדי הבלאנקוס, עימם זכה באליפות ב-2012 ובגביע ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully