וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני חלוץ: "הכדורסל צריך להיות גאווה לאומית"

1.9.2013 / 16:20

יו"ר האיגוד דני חלוץ נשא דברים בישיבת ההנהלה הראשונה שלו, והגדיר מטרות: "בעבר הכדורסל האדיר את שמה של ישראל"

דן חלוץ יושב ראש איגוד הכדורסל עם שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה. ברני ארדוב
שיהיה בהצלחה. חלוץ/ברני ארדוב

דני חלוץ, יושב ראש איגוד הכדורסל, הוביל היום (ראשון) לראשונה ישיבה של הנהלת האיגוד, ובה אמר מספר דברים לחברי ההנהלה. "אני מתכוון ללמוד את כל החומר על בוריו, וגם אחרי שאלמד לא אדע הכל", פתח חלוץ, "אני מתכוון לפגוש את כולכם באופן אישי".

בהמשך אמר: "בחרתם בי בלי מתנגדים לעמוד ברשות האיגוד ואני מבקש להודות לכולכם על האמון ולהתחייב לעשות הכול על מנת להצעיד את ענף הכדורסל לעתיד. אני רואה בתפקיד אחריות רבה, שליחות ואתגר.

"אני רואה באיגוד הכדורסל אמצעי לטפל בעיקר והוא הכדורסל על כל ממדיו. נבחרות ישראל כחלק העליון, הילדים והנוער הם המסד. זו האחריות המרכזית שלנו לבנות את העתיד, כי על ההווה קשה להשפיע. בתווך כל פעילות הכדורסל עם דגש על החובבים.
הספורט בעיני גורם שמאחד בין כל שכבות האוכלוסייה בארץ ובעולם ללא הבדל דת, גזע, מין וצבע. עלינו מוטלת החובה לנתק אותו ממחלוקות ויריבויות פוליטיות ואחרות ולהותיר את התחרות הספורטיבית נקייה ממעורבויות שאינן מן העניין.

"ענף הכדורסל הביא הרבה כבוד לישראל בעבר. הניצחון עזר להאדיר את שמה של ישראל וזה נכון בכדורסל כמו בכל נושא. בספורט בעיני כולם קואליציה. נכון וצריך שיהיו דעות מקצועיות שונות, אבל אני חושב שהדברים צריכים לידון בפורומים המתאימים ולקבל את הדעה הנכונה לטובת הכדורסל.

"הכדורסל צריך להיות גאווה לאומית, מודל להתנהלות והאיגוד ככלי שאמור לשרת את המטרה ולהיות מנוהל על פי מנהל תקין ואין בכך פשרות בעיני. מובן מאליו בעיני שאיגוד צריך להיות חשוף ושקוף והכל מונח על השולחן. מבטיח שנתנהל בשקיפות מרבית.

צביקה שרף, שאול אייזנברג, אבשלום וילן חברי סיעת עוז איגוד הכדורסל. קובי אליהו
חלוץ מצפה לשיתוף פעולה, גם מסיעת עוז/קובי אליהו

"אני מקווה שחמשת המרכזים וסיעת עוז יראו את טובת הכדורסל מעל הכל ויהיו מוכנים לשינויים ולהציב לעצמנו חזון ומטרות. אי שינוי ושמרנות הם כמו ללכת לאחור.

"הנושאים המרכזיים לטווח הקצר והבינוני כוללים: תיקון ליקויים, גיבוש חזון לענף הכדורסל וכנגזר מזה לאיגוד הכדורסל, הגדרת היעדים והתפקידים של האיגוד ובמידת הצורך רה ארגון והתאמת המבנה למטרות.

"זו הזדמנות לברך את הנבחרת שיוצאת מחר לאליפות אירופה ואני מאוד מקווה שהנבחרת תחזור עם הישגים וההישג הראשון זה לעבור את השלב הראשון. אני מקווה שההכנות מספקות כדי להתמודד עם האתגר הזה".

* עוד היום: ההנהלה אישרה את המלצת ועדת נשים לגבי שתי עולות ויורדת אחת מליגת העל בתום העונה הקרובה. הנהלת האיגוד קיבלה את בקשת סיעת הפועל לכך שחיים אוחיון יחליף בתפקיד מ"מ היו"ר את מוטי אמסלם. כמו כן אוחיון יחליף את עודד נחמן בנשיאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully