וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "היריבות טובות, אך היה יכול להיות יותר גרוע"

30.8.2013 / 22:15

במכבי ת"א קיבלו ברגשות מעורבים את הגרלת הבתים בליגה האירופית. סוזה: "יש לנו הזדמנות להתחיל טוב עם משחק בית"

לאחר הגרלת הבתים בליגה האירופית, שסידרה למכבי תל אביב בית לא קל עם בורדו הצרפתית, אפואל ניקוסיה מקפריסין ואיינטרכט פרנקפורט הגרמנית, ערכו היום (שישי) שחקני הקבוצה אימון נוסף לקראת משחק הליגה הקרוב גנד בני יהודה, שייערך ביום ראשון בבלומפילד.

ההגרלה הייתה כמובן נושא השיחה המרכזי בין השחקנים, כאשר בקרב הצהובים התקבלו תוצאותיה בדיעות חלוקות לגבי רמת הקושי של הבית אליו הוגרלה הקבוצה וכן הסיכויים להעפיל ממנו לשלבי ההצלבה.

"קודם כל אני רוצה לברך גם את מכבי חיפה על ההישגים שלהם באירופה", אמר המאמן פאולו סוזה לאתר הרשמי. "אני מקווה שהם יצליחו בזירה האירופית, כמו גם אנחנו וכך הכדורגל הישראלי יוכל לגדול. לגבי ההגרלה שלנו, היא לא הייתה קלה אך הגרלות קלות זה דבר שכמעט ואי אפשר למצוא בשלבים כאלה. הכי חשוב שנגיע למשחקים עם הרבה אמביציה ואומץ ונספק כדורגל חיובי. יש לנו הזדמנות להתחיל טוב עם משחק בית, במיוחד כאשר הרבה אוהדים שלנו לצידנו, מאמינים בנו מההתחלה עד הסוף".

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה באימון הקבוצה. קובי אליהו
"הכי חשוב שנגיע למשחקים עם הרבה אמביציה ואומץ ונספק כדורגל חיובי". סוזה באימון מכבי תל אביב/קובי אליהו

הבלם קרלוס גרסיה התייחס לשלוש הקבוצות איתן תתמודד מכבי תל אביב ואמר: "אלו שלוש קבוצות טובות, אך היה יכול להיות יותר גרוע. אני מאמין באפשרות שלנו להתחרות איתן ולנסות להגיע לשלב הבא. זה טוב לפתוח במשחק בית עם כל האוהדים שלנו ואני מקווה שנוכל לנצל זאת ולהתחיל את שלב הבתים בצורה טובה".

"את אפואל ניקוסיה אני מכיר ממה שגונזאלו, ששיחק מולם כאשר היה בלרנקה סיפר לי במהלך העונה שעברה ומשחקים שלהם שראיתי. כמובן צריך להזכיר גם את ההצלחה שלהם בליגת האלופות לפני שתי עונות כאשר הם הגיעו לרבע גמר, דבר שקשה מאוד להשיג אותו. מפרנקפורט התרשמתי מאוד מהעונה הטובה שהייתה להם אשתקד בבונדסליגה וגם הספקתי לראות כמה משחקים שלהם ולהכיר את הקבוצה. את בורדו יצא לי לראות קצת פחות אך ברור שזו קבוצה טובה עם עבר עשיר במפעלים האירופים והישגים גם בליגה הצרפתית".

גל אלברמן, שנטל חלק גם בפעם הקודמת בה שיחקו הצהובים בשלב הבתים, הוסיף: "מדובר בהגרלה לא קלה אך ברגע שמעפילים לשלב הבתים אין הגרלות נוחות. אני מקווה שנגיע לתחילת המשחקים באירופה במומנטום חיובי ונוכל להציג את היכולת הטובה שלנו. כמובן שהקהל זה דבר חיוני עבורנו, אני בטוח שברגע שהם יתנו לנו את הדחיפה שהם רגילים לתת לנו זה יאפשר לנו לצמצם את פערי האיכות מהקבוצות האחרות".

המאמן סוזה ששב היום ארצה ממונאקו לאחר שנטל שם חלק בהגרלת שלב הבתים בליגת האלופות, העביר את האימון יחד עם שני עוזריו, ותרגל הערב את אותו הרכב שפתח במשחק הקודם נגד הפועל עכו, כאשר המגן הספרדי מאנה, שוב תורגל כמגן שמאלי, יחד עם קרלוס גרסיה, איתן טיבי ושרן ייני בחולייה האחורית. גם בקישור ובהתקפה לא צפוי שינוי לקראת המשחק נגד הזהובים.

שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה. קובי אליהו
"אני מאמין באפשרות שלנו להתחרות איתן ולנסות להגיע לשלב הבא". קרלוס גרסיה/קובי אליהו

לוח המשחקים של מכבי תל אביב

19.9 אפואל (ב)

3.10 בורדו (ח)

24.10 פרנקפורט (ח)

7.11 פרנקפורט (ב)

28.11 אפואל (ח)

12.12 בורדו (ב)

כל משחקי הבית של מכבי תל אביב ישוחקו בשעה 20:00 שעון ישראל, וכל משחקי החוץ ישוחקו בשעה 22:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully