וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למכבי חיפה: צפויה לעלות לדרג השלישי בבתים

29.8.2013 / 10:39

הקבוצה מדורגת בראש הדרג הרביעי. אם תדיח את אסטרה, כל יריבה בכירה ממנה שתודח תעלה אותה ישירות לדרג בכיר יותר

one

בשורה טובה למכבי חיפה לקראת משחקה הערב מול אסטרה: אם הקבוצה תדיח הערב את היריבה הרומנית, היא צפויה לעלות לדרג השלישי בשלב הבתים. הסיבה: חיפה מדורגת ראשונה מבין כל קבוצות הדרג הרביעי (בכל בית יש ארבע קבוצות המשובצות לפי הדירוג שלהן) וכל יריבה בכירה ממנה שתודח בשלב הזה תעלה אותה ישירות לדרג הבכיר יותר.

יש לציין כי פאנל החירום של אופ"א יחליט היום מי הקבוצה שתחליף את פנרבחצ'ה הטורקית שהושעה מהמפעל האירופי. על פי הערכות, רד בול זלצבורג שהודחה על ידה באחד הסיבובים המוקדמים היא זו שתקבל את הכרטיס הישיר לשלב הבתים. במקרה כזה, ז'לגיריס וילנה שהפסידה 5:0 לרד בול במשחק הראשון בשלב הפלייאוף תעלה אוטומטית לשלב הבתים, מה שיבטיח למכבי חיפה את ההעפלה לקבוצת הדרג השלישי. הפרסום עדיין לא רשמי ולכן בחיפה ממתינים להחלטה.

תוצאות המשחקים בשלב הראשון די מעודדות, כשבין היתר ניצחה סלובן ליברץ הצ'כית 1:3 בחוץ את אודינזה, ואילו יריבות אחרות כמו בשיקטאש ופיינורד נמצאות בעמדות הדחה לאחר הפסדים לטרומסו הנורבגית וקובאן הרוסית, בהתאמה.

הערב (19:00, שידור ישיר ב-ONE): אסטרה - מכבי חיפה

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
יכול להתעודד. אריק בנאדו/קובי אליהו

המשמעות של העפלה לדרג השלישי: חיפה עשויה לקבל יריבה אחת "נוחה" יותר בשלב הבתים, מהדרג הרביעי, בהשוואה לרמת היריבות שהיא הייתה מקבלת בדרג השלישי. יש לציין כי גם תוצאות משחקי ליגת האלופות אתמול תרמו לעניין משום שרוב הקבוצות הבכירות העפילו לשלב הבא והמודחות, הפחות בכירות ממנה, ישחקו ישירות בבתים.

מזג האוויר בפייטרה ניימט עדיין קריר והמגרש אינו במצב אידיאלי. שחקנים אמרו אתמול לאחר האימון: "צריך לדעת איך לפתח משחק כזה, מתי להחזיק את הכדור אצלך ומתי לשחרר אותו. אם המגרש ייראה כך גם במשחק, לא נוכל לפתח את המשחק הטכני שלנו. שחקנים כמו ראיוס יהיו יותר מוגבלים. נסתדר עם מה שיש. צריך לעלות שלב, לא משנה באיזו דרך".

כ-300 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה באיצטדיון המקומי. המאמן אריק בנאדו התייחס כבר אתמול למצב המגרש כשאמר: "אני לא בא לשחק בונקר, נשחק את המשחק הרגיל שלנו. המגרש אמנם מוצף והגשם לא פוסק לרגע, אז כנראה שלא נראה פה כדורגל גדול וחבל אך נשתדל לעשות הכל כדי לנצח". ההרכב של בנאדו לקראת המשחק לא צפוי להשתנות. אייל משומר וטאלב טואטחה יהיו המגנים. החזרה של המגן השמאלי מעודדת מאוד גם את ראשי הנבחרת משום שטואטחה נמצא בתמונת ההרכב למשחק לאור פציעת רמי גרשון ואבי ריקן.

הבעלים יעקב שחר נכנס לחדר האוכל במהלך ארוחת הצהריים ואמר לשחקנים: "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. חשוב שכולם יתנו מאה אחוז כדי שנשיג את המטרה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully