וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "אני לא בא לשחק בונקר"

28.8.2013 / 20:41

המגרש הוצף, מאמן חיפה לא צפוי לעשות שינויים בגומלין מול אסטרה (ה', 19:00, ONE). קטן: "אנחנו מוכנים מנטלית"

one

מספר שעות לאחר שנחתו בבקאו והגיעו לעיר פייטרה ניימט, כשאת פניהם מקבל גשם שוטף, מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (חמישי, 19:00, ONE) מול אסטרה. כ-300 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה באיצטדיון המקומי, שהוא אינו אצטדיונה הביתי של הקבוצה היריבה. את פני הקבוצה באימון שהתקיים אחר כך קיבל מזג אוויר סגרירי והאימון התנהל תחת גשם שוטף, כאשר פני המגרש מכוסים בשלוליות, דבר שעשוי להקשות על הקבוצות.

אריק בנאדו באסיפה: "אם נמשיך ככה, נשבור שיאים"

מסיבת העיתונאים לקת המשחק נגד אסטרה ג'ורג'יו. מכבי חיפה
דרוכים. בנאדו וקטן במסיבת העיתונאים/מכבי חיפה

מכבי חיפה: "נעשה הכל כדי לנצח שוב"

על פי האימון, אריק בנאדו לא מתכנן שינויים בהרכב. טאלב טואטחה ואייל משומר התאמנו והם כשירים למשחק.

"עקבתי אחרי אסטרה מאז ההגרלה, מדובר בקבוצה מצוינת שלא סתם מוליכה את הליגה. אמנם בשני המשחקים האחרונים הם שיחקו פחות טוב אך עדיין הם קבוצה טובה. זה משחק חוץ עבור שתי הקבוצות אך עדיין משוכה לא פשוטה. אנו נעשה הכול כדי לעבור", אמר אריק בנאדו במסיבת העיתונאים. כידוע, הירוקים מגיעים עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, אך המאמן מתעקש: "אני לא בא לשחק בונקר, נשחק את המשחק הרגיל שלנו. המגרש אמנם מוצף והגשם לא פוסק לרגע, אז כנראה שלא נראה פה כדורגל גדול וחבל אך נשתדל לעשות הכל כדי לנצח".

המאמן נשאל מיהו השחקן ממנו הוא הכי חושש באסטרה וענה: "אסטרה כולה מסוכנת וטובה ואנו חוששים מאסטרה כקבוצה ולא מקלים ראש בהם ולא מזלזלים. למרות הניצחון במשחק הראשון נעשה הכול כדי לנצח שוב".

הקפטן יניב קטן הוסיף: "אנחנו לא באים לשחק הגנתי. הדרך שלנו מתחילת העונה היא הדרך שאריק מאמין בה וזו הדרך שנשחק. השחקנים מוכנים מנטלית, מדובר במשחק חוץ ולא קל לשחק ולנצח בחוץ, אך נעשה הכל לעבור לשלב הבא".

בחיפה הודיעו לאייל גולסה עוד לפני הנסיעה כי אם לא תגיע הצעה עד סוף השבוע, הצדדים ייפגשו בשבוע הבא במטרה שיחתום על חוזה. גולסה יהיה בסגל למשחק. סינטאיהו סלליך שיצא עם הקבוצה לא יהיה בסגל והוא אמור לעבור בימים הקרובים לבית"ר ירושלים. חיפה דורשת 50 אלף יורו תמורת השחקן. אלי טביב לא מוכן לשלם כרגע את הסכום הזה, אך הסיכום קרוב.

הרכב משוער: בויאן שראנוב; אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה; גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, חן עזרא, יניב קטן, אלון תורג'מן; שמעון אבוחצירא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
יחגגו גם מחר? שחקני מכבי חיפה במשחק הראשון/אדריאן הרבשטיין

אסטרה: "אין לנו מה להפסיד, נילחם עד הסוף"

בצד השני, מאז ההפסד 2:0 בקרית אליעזר בשבוע שעבר ערכה היריבה משחק אחד בלבד, בו הפסידה 2:1 לפטרולול - הפסד הליגה הראשון שלה העונה. אחרי חמישה מחזורי ליגה, מדורגת אסטרה במקום השני בליגה הרומנית עם 12 נקודות מחמישה משחקים. "אני שומח על השאיפות והרצון של השחקנים שלי לנצח", אמר מאמן אסטרה, דניאל איסאילה. "יש לי ביטחון גדול בהם. אין לנו מה להפסיד, ונילחם מחר עד הסוף. חשוב שנדע ללמוד מהטעויות שעשינו במשחק הראשון ולא נחזור עליהן".

אסטרה תיאלץ להסתדר מחר ללא קונסטנטין בודסקו הפצוע ואלכסנדרו מאצל המושעה.

הרכב משוער: סילביו לונג, ואלריק גמאן, סיאם בן יוסף, ג'וניור מראניאו, אנדריי מורשאן, מריאן כריסטסקו, ונסן לבן, קהינדה פטאי, וויליאם, טקאיוקי סטו, מירקו איבנובסקי.

שחקן אסטרה ג'יורג'יו, ולריקה גמאן. GettyImages
משימה קשה. גמאן/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully