וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ”אם תמשיכו כך, אף אחד לא יעצור אותנו”

28.8.2013 / 15:05

הירוקים נחתו ברומניה לגומלין מול אסטרה, בנאדו באסיפה: ”עוד נשבור שיאים”. סלליך יצא, אך לא יהיה בסגל

one

בתקציר: הניצחון של חיפה מול קרית שמונה

מכבי חיפה נחתה היום (רביעי) ברומניה, שם תערוך מחר את משחק הגומלין מול אסטרה המקומית, כאשר היא צועדת ביתרון של שני שערים. את פני הקבוצה קיבל גשם שוטף. על פי הערכות כ-300 אוהדים צפויים ללוות את מכבי חיפה למשחק מחר (19:00).

לפני ההמראה ערך המאמן אריק בנאדו אסיפה מסכמת, במהלכה הקרין את המשחק מול הרומנים, שנערך בקרית אליעזר. "הבכנו את אסטרה כי היינו מרוכזים, מפוקסים ומחויבים, גם במשחק ההתקפה וגם בהגנה", אמר המאמן לשחקניו, "אם נמשיך ככה אף קבוצה לא תעצור אותנו. ואם זה יקרה, האמינו לי - נשבור עוד הרבה שיאים ונגיע רחוק".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יוצאים כדי להשלים את המלאכה. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בהמשך, אחרי שכבר דיבר על השלב הבא, המאמן הזהיר את שחקניו משאננות. "המשימה שלנו עוד לא נגמרה, צריכים לבוא ולעבור לשלב הבתים", הבהיר, "נבוא בשיא הביטחון, עם יתרון של שני שערים, אבל תזכרו שזה עדיין לא נגמר".

לאחר המשחק תחליט חיפה כיצד לנהוג בכל הנוגע לשחקני הרכש. מועד הרישום לשלב הבתים מסתיים ב-2 בספטמבר, יממה לאחר סגירת מועד ההעברות באירופה. לאחר המועד הזה ועד ה-17 בספטמבר חיפה תוכל לצרף חלוץ זר או ישראלי, אבל הוא לא יכול לשחק בשלב הבתים, ללא קשר לשאלה האם כבר שותף במפעלים האירופאים.

מכבי חיפה הודיעה לקשר סינטאיהו סלליך שהוא יוצא איתה לרומניה, וזאת במקביל לכך שהיא מנהלת משא ומתן עם בית"ר ירושלים על העברתו. יש לציין כי סיכוי נמוך שסלליך יהיה בסגל לקראת המשחק. אייל משומר, עידן ורד וטאלב טואטחה ערכו אימון חלקי. משומר וורד צפויים להיות כשירים למשחק, בעוד מצבו של טואטחה יתברר באימון המסכם. שמואל שיימן ואלעד גבאי נמצאים בכוננות להיכנס להרכב במקום הפצועים. ארגון הקופים הירוקים שלח אתמול מכתב ליו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ובו בקשה לדחות את המשחק ביום ראשון מול אשדוד בחצי שעה, מאחר והם אמורים לנחות בשעה שבע בערב מרומניה.

עדכון ראשון: 07:45

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully