וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "נקבל סכום שיא עבור גארת' בייל"

מאמן טוטנהאם סוף סוף הודה שכוכבו עובר לריאל מדריד: "ההתנהגות שלו לא הייתה נכונה". אוזיל הצהיר: "אני נשאר בריאל". סטויצ'קוב הצטרף למבקרי העסקה

אחרי קיץ שלם של הכחשות, התעקשויות והצהרות לוחמניות, נראה שטוטנהאם סוף סוף מוכנה להיפרד מגארת' בייל. אנדרה וילאש בואש ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה הודה באופן פומבי בפעם הראשונה שהכוכב הוולשי צפוי לעבור לריאל מדריד לפני סגירת חלון ההעברות.

המאמן הפורטוגלי של התרנגולים לא חשף את סכום עסקת הענק, אך גילה: "זה יכול לקרות בקרוב מאוד. העסקה הזו הייתה יכולה להתרחש אחרת, אבל בסופו של דבר טוטנהאם תקבל ככל הנראה סכום שיא בכדורגל העולמי".

שחקן טוטנהאם, גארת' בייל. Laurence Griffiths, GettyImages
התרנגולים מרימים ידיים. גארת' בייל/GettyImages, Laurence Griffiths

לאחר מכן סיפר שהוא שוקל לקנוס את בייל על שלא התייצב לשני אימונים ברציפות בשל רצונו לעזוב: "הוא עומד במרכז העברה גדולה ואם היא תושלם נאחל לו את הטוב ביותר, אבל ההתנהגות שלו לא הייתה נכונה. זו הגישה בה הוא בחר, וזה תלוי במועדון להחליט אם יש להטיל עליו קנס בשל כך".

עוד לפני הודעתו של המועדון על קנייתו של אריק לאמלה מרומא תמורת 25.75 מיליון ליש"ט, התייחס וילאש בואש לרכישות העתידיות של קבוצתו: "אמרתי בעבר שנמשיך לחזק את הסגל, ואנחנו מחפשים להתחזק במספר עמדות. בימים הקרובים יהיה לנו חדשות ואני חושב שיהיו לנו עוד כמה החתמות".

מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עוד חדשות טובות לבלאנקוס. מסוט אוזיל/רויטרס

בינתיים קיבלו אוהדי ריאל מדריד עוד חדשות טובות, עם הצהרתו של מסוט אוזיל על כוונתו להישאר בקבוצה. הקשר הגרמני שהוזכר בימים האחרונים כמועמד לשורה של קבוצות, הודיע פומבית שהוא נשאר בבבלאנקוס: "יש לי חוזה עד 2016, אני מרגיש כאן טוב ויש לי הבנה טובה מאוד עם חבריי לקבוצה. זה כבוד בשבילי לשחק בקבוצה הזו, ואני רוצה להצליח כאן".

ולצד הבשורות, אי אפשר בלי ביקורות. אחרי שחרארדו מרטינו הכריז שעסקת בייל היא "חוסר כבוד כלפי העולם", הגיע היום תורו של חריסטו סטויצ'קוב, אגדת העבר של ברצלונה, להתייחס להגעתו של הוולשי למדריד. "בייל הראה חוסר כבוד לטוטנהאם בכך שלא התאמן, ואם הוא שווה 100 מיליון יורו, לי לא היה תג מחיר בכלל", עקץ הבולגרי והזכיר: "אף אנגלי שהגיע לכדורגל הספרדי מעולם לא הצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully