וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "דייגו לופס משחק טוב וזה הכול"

אחרי ה-0:1 על גרנאדה מאמן ריאל עסק בספסול קסיאס, המאמן המפסיד עקץ: "ריאל עשתה חילופים הגנתיים ובזבזה זמן, הגיעו לנו פנדלים"

לא מרשימה, אבל מנצחת. גם המחזור השני בליגה הספרדית לא עבר חלק עבור ריאל מדריד וקרלו אנצ'לוטי, אבל בסיומו הם יצאו אמש (שני) מגרנאדה עם 0:1 קטן הודות לשער של קרים בנזמה כבר אחרי עשר דקות ובינתיים, יש לבלאנקוס מאזן מושלם עם שש נקודות משני משחקים.

0:1 דחוק לריאל מדריד על גרנאדה במחזור השני

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יסתפק בניצחונות בינתיים. אנצ'לוטי/רויטרס

הסיפור הגדול בריאל המשיך להיות מחוץ למגרש, שם איקר קסיאס סופסל בפעם השנייה ברציפות לטובת דייגו לופס וייתכן שהשוער האגדי עשה עוד צעד בדרכו אל מחוץ למועדון. אנצ'לוטי נדרש כמובן לעניין מיד בסיום והוא אמר: "דייגו משחק טוב מאוד וזה כל מה שקורה כאן, שום דבר מעבר לזה".

על המשחק החלש של קבוצתו אמר האיטלקי: "לא הצלחנו לכבוש שוב ולכן סבלנו. התקשנו לשלוט במשחק, גם אחרי שכבשנו, אבל העיקר הניצחון. לא שיחקנו טוב והקצב היה נמוך, אבל היינו תכליתיים ואני מרוצה. בנזמה פתח את העונה היטב והוא כובש".

גם אלברו ארבלואה נשאל מה דעתו בנושא קסיאס והפגין נאמנות: "אני רוצה להעביר מסר לאוהדים, כולנו צריכים להיות מאוחדים. אני מבין שהם רוצים את איקר ואני הראשון שאתמוך בו, אבל אנחנו מקצוענים והאוהדים צריכים לעודד את השוער של ריאל מדריד, בין אם זה דייגו לופס או איקר. יש לנו מספיק אויבים מבחוץ".

איסקו שחקן ריאל מדריד מול פאפה דיאקאטה שחקן גרנאדה. רויטרס
איסקו שחקן ריאל מדריד מול פאפה דיאקאטה שחקן גרנאדה/רויטרס

מנגד, מאמן גרנאדה לוקאס אלקרס ביקר את השופט, שלטענתו "לא שרק לשני פנדלים. אחד היה נגיעת יד ברחבה, והשני שקאסימרו הכשיל את בואנאנוטה". אלקרס הוסיף ש"הוא יכול שלא לשרוק על פנדלים, אבל מרגיז אותי שהוא לא הוציא כרטיסים. דייגו לופס בזבז זמן. היו להם הרבה בזבוזי זמן".

מאמן גרנאדה המשיך לעקוץ, וציין ש"בסוף המשחק מדריד עשתה שלושה חילופים הגנתיים ובזבזה זמן כדי לשמור על התוצאה. הם היו פשוט יותר אפקטיביים מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully