וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את גרנאדה

הבלאנקוס שוב הציגו יכולת בינונית, אך נעזרו בשער של קארים בנזמה (10) ושמרו על המאזן המושלם. קסיאס שוב סופסל

המחזור השני בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם ניצחונה של ריאל מדריד 0:1 בחוץ על גרנאדה. הבלאנקוס, שבמחזור הפתיחה התקשו מאוד מול בטיס ונזקקו לשער ניצחון של איסקו לקראת הסיום ב-1:2 בברנבאו, שוב נראו לא טוב והציגו יכולת בינונית מאוד מול יריבה חלשה. למזלה של ריאל, יש לה את קארים בנזמה, שנמצא בכושר מצוין וכבש את שער הניצחון וה-100 בקריירה שלו בדקה העשירית.

קרלו אנצ'לוטי עלה למשחק הזה בהרכב התקפי מאוד ללא קשר אחורי טבעי ועם חולייה קדמית מעובה, אך שחקני מפתח כמו רונאלדו ואוזיל הציגו יכולת לא משכנעת, כפי שהיה גם מול בטיס. המשחק הזה סיפק כותרת גדולה עוד לפני פתיחתו, כשקרלו אנצ'לוטי החליט להשאיר שוב את איקר קסיאס על הספסל ולתת אשראי לדייגו לופס בין הקורות. כעת נותר לראות כיצד הקהל המקומי יקבל את זה כשהקבוצה תארח ביום שבת את אתלטיק בילבאו במסגרת המחזור השלישי. מה שבטוח הוא שהקבוצה של קרלו אנצ'לוטי תהיה חייבת להציג יכולת משופרת בהמשך הדרך כדי להוות יריבה ממשית לברצלונה בליגה וכמובן גם בליגת האלופות.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג עם אנחל די מריה (צריך את הימני בתמונה הקטנה). רויטרס
כבש את שערו ה-100 בקריירה. בנזמה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 80: כריסטיאנו רונאלדו נראה מאוד כבוי במשחק הזה ורק 10 דקות לסיום רשם ניסיון ראשון כשבעט חזק מאוד מ-18 מטרים, אבל רוברטו הדף בקושי.

דקה 62: ריאל הגבירה את הלחץ ואיסקו היה הכי קרוב לכיבוש כשהיתל בהגנת גרנאדה מצד שמאל ובעט כדור חזק שנעצר רק בקורה.

דקה 57: גרנאדה כמעט הצליחה להשוות בזכות שער עצמי של ארבלואה, שהסיט בעיטה חזקה של דיאקטה. לופס הופתע אבל הכדור חמק במעט החוצה.

דקה 52: ריאל פתחה את המחצית השנייה בקצב גבוה יותר בניסיון להשיג את השער השני. סרחיו ראמוס כמעט עשה זאת כשנגח כדור קרן של אוזיל, אבל רוברטו הדף.

דקה 45: המשחק דעך וריאל הבליחה עם ניסיונות בודדים. לוקה מודריץ הרים את כדור חופשי לרחבה, פפה נגח למרכז השער ורוברטו הדף בקלות.

דקה 19: ניסיון ראשון של גרנאדה שחילצה כדור במרכז המגרש. יוסף אל-עראבי מצא את עצמו במצב טוב מול דייגו לופס אך בעט חלש לידיו של השוער הספרדי.

דקה 14: מסוט אוזיל כבש שער יפה שנפסל על ידי השופט. הקשר הגרמני קיבל כדור עומק בבעיטה חופשית ומקרוב הקשית מעל שוער גרנאדה, אך השופט פסל את השער מאחר והכדור זז בזמן ביצוע הבעיטה החופשית.

* השער של בנזמה היה הכיבוש ה-100 בקריירה שלו בליון וריאל מדריד.

דקה 10: גול! אחרי ההחמצה המוקדמת, הפעם בנזמה עשה זאת נכון. אנחל די מריה הכניס כדור עומק נהדר, הגנת גרנאדה יצאה למלכודת נבדל שלא עבדה, רונאלדו נותר לבד והשאיר כדור לצרפתי שמקרוב בעט בקלות פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 5: ריאל מדריד פתחה חזק וכמעט עקצה מוקדם עם שער של בנזמה, שקיבל כדור עומק מאיסקו ומצא עצמו מול רוברטו שוער גרנאדה, אך בעט מזווית לא פשוטה החוצה.

איסקו שחקן ריאל מדריד מול פאפה דיאקאטה שחקן גרנאדה. רויטרס
חיים קשים בגרנאדה. איסקו מול דיאקטה/רויטרס

הרכבים

גרנאדה: רוברטו, אלאן ניום, פאפה דיאקאטה, דייגו מיינץ, בראיין אנגולו, איטורה, חסן יבדה (ריקו, 68), יאסין בראהימי; פיטי, דני בניטס (דייגו בונאנוטה, 76), יוסף אל-ערבי (ריקי, 45).

ריאל מדריד: דייגו לופס; אלבארו ארבלואה, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו (נאצ'ו, 60), לוקה מודריץ', איסקו, מסוט אוזיל (קסמירו, 65), אנחל די מריה (דני קרבחאל, 89), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully