וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גונסאלו היגואין אושפז עם חתכים בלסת

החלוץ יצא לחגוג את ניצחון נאפולי בשייט באי קאפרי ונפגע מסלע. הוא הובהל מיד למחלקת טיפול נמרץ בבית חולים וטופל

רק אתמול (ראשון) גונסאלו היגואין פתח עונה בנאפולי עם 0:3 קליל נגד בולוניה, אך בעודו מנסה להנות ממנעמיה של איטליה, אירע לו מקרה מצער: על פי דיווחים ראשוניים באיטליה, החלוץ הארגנטינאי - אחד משחקני הרכש המסקרנים של הקיץ - הובהל לבית החולים "קאפילופי" עם פציעה בלסת, לאחר שהחליק ונפגע מסלע במהלך טיול באי הקטן קפרי, הסמוך למפרץ נאפולי. החלוץ מיד אושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים, ועל פי דיווחים, הוא פתח את הלסת והרופאים נאלצו להניח לו תפרים.

לאחר הדיווחים הראשוניים יצא מסר מרגיע מבית החולים: היגואין מרגיש טוב וייתכן שלא ייאלץ להחמיץ משחקים.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג שער. GettyImages
פציעה מצערת. היגואין/GettyImages

"פיפיטה" הגיע במהלך הקיץ מריאל מדריד על תקן יורשו של הכוכב הבלתי מעורער של נאפולי בעונה שעברה, אדינסון קבאני כמובן. היגואין בן ה-25 גדל בריבר פלייט. הוא הפך לשחקן קבוע בסגל של הקבוצה הבוגרת ב-2005 והתפרסם באוקטובר 2006 כשכבש צמד נגד בוקה ג'וניורס בסופרקלאסיקו של ארגנטינה. כחודשיים לאחר מכן ריאל מדריד רכשה אותו תמורת כ-12 מיליון יורו והשאילה אותו לריבר לשנה נוספת. פיפיטה שיחק שש וחצי עונות בסנטיאגו ברנבאו וכבש 122 שערים ב-266 הופעות בכל המסגרות. הוא זכה עם ריאל בשלוש אליפויות ובגביע אחד.

ב-2009 הוא זומן לראשונה לנבחרת הבוגרת של ארגנטינה והפך לכדורגלן השלישי שלובש את מדי האלביסלסטה למרות שלא נולד במדינה. גם בצרפת התעניינו בזימונו לאור העובדה שהוא נולד בברסט כשאביו, שחקן העבר חורחה היגואין, שיחק בקבוצה. לפיפיטה 17 שערים בינלאומיים ב-31 משחקים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully