וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות לנאפולי, רומא, לאציו ואינטר

מחזור פתיחת עונה ללא הפתעות: 0:3 לנאפולי על בולוניה, 0:2 לאינטר על גנואה, 1:2 ללאציו על אודינזה, 0:2 לרומא על ליבורנו

אחרי החגיגה של לוקה טוני עם ורונה שהדהימה את מילאן וניצחונה של יובנטוס על סמפדוריה, המחזור הראשון בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם עוד כמה מהטוענות לכתר. אינטר פתחה את משחקי הערב עם טקס פרידה מרגש מדיאן סטנקוביץ', וגם עם ניצחון 0:2 על גנואה. נאפולי הביסה 0:3 את בולוניה, רומא ניצחה את ליבורנו 0:2 ולאציו את אודינזה 1:2.

דיאן סטנקוביץ' נפרד מאוהדי אינטר. AP
נפרד מסן סירו. דיאן סטנקוביץ'/AP

אינטר - גנואה 0:2

וולטר מצארי ערך את הבכורה בליגה כמאמן הנראזורי, הציג את שחקני הרכש הוגו קמפניארו, זדרבקו קוזמנוביץ' ומאורו איקרדי (עלה מהספסל) וזכה בשלוש נקודות. לפחות כך הפרידה מדיאן סטנקוביץ', הקשר הסרבי הנפלא ששיחק באינטר 10 שנים (40 שערים ב-315 משחקים) וסיים את חוזהו בגיל 35, הייתה עם טעם טוב. אינטר התקשתה להגיע למצבים, כשההזדמנות הקורצת ביותר הייתה של פרדי גוארין שהדביק כדור לקורה בדקה ה-57. פאביו ליבראני, שחקן העבר של לאציו ונבחרת איטליה, קיווה ששחקני גנואה יחזיקו מעמד ויעניקו לו נקודה בבכורה כמאמן בליגה, אך בדקה ה-75 כדור של ג'ונתן מצד ימין עשה קשת גבוהה ויוטו נגאטומו דחק ממש מקו השער. איקרדי עוד הספיק לנגוח למשקוף ופרין הדף נגיחה של אנדראה ראנוקיה, לפני שרודריגו פלאסיו התגבר על מלכודת נבדל וכבש בתוספת הזמן אחרי כדור עומק של גוארין. פתיחה מוצלחת לאינטר.

יוטו נגאטומו שחקן אינטר (משמאל) כובש, מקדים את רודריגו פלאסיו. רויטרס
היפני גנב לו את השער הראשון, הוא כבש בסיום. רודריגו פלאסיו מאחורי יוטו נגאטומו/רויטרס

נאפולי - בולוניה 0:3

גונסאלו היגואין, פפה ריינה, ראול אלביול, חוסה קאייחון. אלה רק חלק מהשמות שהונחתו במהלך הקיץ באצטדיון סאו פאולו, והעלו את רף הציפיות לשמיים. אחד מהם אפילו כבש, אך מי שעשה את ההבדל במחזור הפתיחה היה מארק האמשיק הנפלא, שפשוט היה בכל מקום. הסלובקי רשם צמד נהדר, והיה מעורב באופן ישיר גם בשער הראשון שהובקע רק לאחר שבעיטה אדירה שלו נהדפה על ידי שוער בולוניה. הוא מאוד אוהב את המפגשים עם בולוניה: הפעם האחרונה שהאמשיק סיים עם צמד, ניחשתם נכון, היה נגדה בחודש נובמבר 2010.

הפרטנופי פתחו בסערה, ועלו ליתרון בדקה ה-32. האמשיק קילב כדור מגוראן פאנדב בפינת הימנית של הרחבה ושחרר בעיטה חזקה ברגל ימין. ג'אנלוקה קורצ'י הדף, אך הכדור הגיע הישר לרגליו של קאייחון, שגלגל מקרוב פנימה וחגג שער בבכורה שלו בליגה האיטלקית. בדקה ה-45 האמשיק כבר לא נזקק לעזרה של אף אחד וכבש בכוחות עצמו. חואן סוניגה העביר לו כדור, והסלובקי בעט מזווית קשה פנימה.

חוסה קאייחון שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
כבש בבכורה באיטליה. חוסה קאייחון/רויטרס

ליבורנו - רומא 2:0

הבכורה של רודי גרסיה על הקווים אצל הג'יאלורוסי לא הייתה רחוקה מלהסתיים ב-0:0 מאכזב. אריק לאמלה, שקרוב מתמיד לעזוב את רומא לטובת טוטנהאם, לא נכלל בסגל וכבר המריא ללונדון כדי להשלים את מעברו לאנגליה. רומא המתחדשת הציגה יכולת נרפית בדקות הראשונות מול העולה החדשה ועד המחצית לא הגיעה למצבי הבקעה ממשיים.

אלא שאז הגיע דניאלה דה רוסי, ושער אדיר שלו בדקה ה-65 עורר את רומא וגרם לה לטרוף את המגרש החל מאותו רגע. הקשר הותיק שיתף פעולה עם עוד סמל - פרנצ'סקו טוטי כמובן - שבישל לו, ובעט מ-25 מטרים בחצי גובה כדור נהדר שנעצר רק ברשת. שתי דקות אחר כך, החגיגה של רומא נמשכה, הפעם עם שער של שחקן הבית הצעיר אלסנדרו פלורנצי, שבעט ברגל שמאל לפינה הרחוקה לאחר בישול מצוין של לאנדרו קסטאן.

שחקן רומא דניאלה דה רוסי. AP
שער נהדר. דניאלה דה רוסי/AP

לאציו - אודינזה 1:2

אחרי התבוסה הקשה ליובנטוס בסופרקופה, לאציו עלתה למחזור הפתיחה במטרה להוכיח את חוזקה ולספק הצהרת כוונות באולימפיקו לקראת המשך העונה. ובכן, זה קרה מהר מאוד: הזברות הציגו יכולת חלשה במגרש בו ניצחה את לאציו לאחרונה אי שם בחודש מאי 2009. מנגד, הביאנקוצ'לסטי לא התקשו, פתחו את המשחק בסערה וסגרו עניין כבר לאחר 16 דקות. בדקה ה-13 הרנאנס קיבל כדור ממירוסלאב קלוזה מחוץ לרחבה ושחרר בעיטה אדירה שנעצרה רק ברשת של איוון קלבה. שער גדול להרנאנס, שהשמועות על עזיבה אפשרית שלו את הקבוצה ממשיכות להעסיק את כלי התקשורת המקומיים.

קלוזה אמנם לא מצא את הרשת בעצמו, אךהיה אחראי במידה רבה גם לשער השני, שהובקע בדקה ה-16. קלוזה השתלט על כדור ברחבה והוכשל על ידי קלבה בתוך הרחבה, השופט פסק על כדור עונשין מ-11 מטרים אותו תרגם אנטוניו קנדרבה לשער נוסף וליתרון 0:2. לאציו דעכה ככל שהתקדם המשחק, ושילמה על כך בדקה ה-60, כשלואיס מוריאל הקולומביאני ניצל בישול של אנדראה לצארי והכניע את פדריקו מרקטי עם בעיטה ברגל ימין מתוך הרחבה.

שחקני לאציו חוגגים עם אנטוניו קנדרבה. AP
אפשר לחגוג. שחקני לאציו מברכים את קנדרבה/AP

תוצאות נוספות:

קליארי- אטלנאטה 2:1
לקליארי: גוליילמו סטנדרדו (27). לאטלאנטה: ראג'ה נאינגולן (28), מתיאס קאבררה (63)

טורינו - ססואולו 0:2
לטורינו: מתאו בריגי (40), אלסיו צ'רצ'י (63)

פארמה - קייבו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully