וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את סמפדוריה, מילאן הופתעה

קרלוס טבס הוליך את הגברת הזקנה ל-0:1 בגנואה. צמד נגיחות נפלא של לוקה טוני העניק לוורונה 1:2 מדהים מול הרוסונרי

עונת 2013/14 בסריה A יצאה הערב (שבת) לדרך עם סנסציה אדירה, כאשר העולה החדשה ורונה ניצחה במגרשה 1:2 את מילאן, שלראשונה זה 67 שנה פתחה שתי עונות רצופות עם הפסדים. האלופה יובנטוס לעומת זאת פתחה ברגל ימין עם 0:1 בגנואה מול סמפדוריה בזכות שער של חלוץ הרכש קרלוס טבס. המחזור יימשך ביום ראשון עם המשחקים של סגנית האלופה נאפולי מול בולוניה, לאציו מול אודינזה ואינטר נגד גנואה, ויינעל ביום שני עם המפגש בין פיורנטינה לקטאניה.

לוקה טוני שחקן ורונה חוגג שער. רויטרס
אחראי לפתיחה רומנטית של העונה. לוקה טוני/רויטרס

ורונה - מילאן 1:2

בין צמד המפגשים מול פ.ס.וו על הזכות להיכנס לשלב הבתים של ליגת האלופות, מילאן נבחרה לפתוח את עונת 2013/14 בסרייה A, אבל מי שגנב לה את ההצגה בבנטגודי הוא לוקה טוני הוותיק. העולה החדשה ורונה חזרה אחרי 11 שנים, וכבר במחזור הראשון הדהימה את הרוסונרי עם תוצאה נהדרת.

מריו באלוטלי פתח בהרכב של מילאן עמוסת הפצועים, ובדקה ה-15 נראה כי היא בדרך הנכונה. סופר מריו בישל לרכש אנדראה פולי את שער הבכורה שלו והשער הראשון של העונה בסרייה A, אבל זה רק העיר את ורונה מרבצה. בדקה ה-30 טוני בן ה-36 נגח לרשת אחרי בישול של רומולו. ורונה המשיכה לתקוף בהתלהבות, טוני נעצר אצל כריסטיאן אביאטי, אבל בדקה ה-53 ברח לכריסטיאן ספאטה והמשיך עם עוד נגיחה מדויקת לרשת את ההגבהה של בושקו ינקוביץ'. טוני עם שבעה שערים מול מילאן בליגה, כשרק מול פארמה הוא כבש יותר. איזו פתיחה רומנטית לעונה החדשה.

קרלוס טבס שחקן יובנטוס מול סמפדוריה. רויטרס
בכורה חלומית, קרלוס טבס חוגג/רויטרס

סמפדוריה - יובנטוס 1:0

שלושה חודשים אחרי שנפגשו במחזור הסיום של העונה שעברה, יובה וסמפ נפגשו שוב בגנואה. האלופה הגיעה בכושר מצוין אחרי ה-0:4 המוחץ על לאציו בסופרקאפ האיטלקי והצליחה לנצח את הכבשה השחורה שלה, אחרי שלא עשתה זאת בחמשת המפגשים ואחרי שנכנעה להם פעמיים בשנה שעברה.

חלוץ הרכש קרלוס טבס, שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה מול לאציו במשחק הסופר קאפ האיטלקי, היה זה שהכריע את המשחק בסיומו של מהלך קבוצתי יפה. פול פוגבה קיבל כדור עומק מארתורו וידאל והשאיר כדור רוחב לארגנטינאי שמקרוב בעט פנימה. הגברת הזקנה צולחת את המחזור הראשון עם ניצחון לא פשוט במגרש קשה. סמפדוריה מצידה, תצטרך להסתדר במחזור הבא ללא פאולו קסטליני, הבלם שנכנס רק בדקה ה-83 כמחליף, אך הורחק בתוספת הזמן אחרי כניסה גסה מאוד בסטפן ליכשטיינר.

פול פוגבה שחקן יובנטוס מול מירקו אראמו שחקן סמפדוריה. רויטרס
פתח עונה עם בישול ומשחק מצוין. פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully