וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה וינה בטירוף: "אי אפשר לתאר מה שקרה כאן"

האוסטרים חגגו עלייה ראשונה ודרמטית לליגת האלופות: "זה ייזכר לשנים, ייקח זמן לעכל". בארסנל: ארון רמזי מאוד מרוצה

ליגת האלופות עוד רגע יוצאת לדרך ואמש (שלישי) נקבעו חמש העולות הראשונות משלב המוקדמות: ארסנל, שאלקה, אוסטריה וינה, פ.צ. באזל וסטיאווה בוקרשט הן המאושרות שהעפילו למפעל היוקרתי.

ליגת האלופות: אוסטריה וינה העפילה בתום דרמה, גם ארסנל ושאלקה בפנים

שחקני אוסטריה וינה חוגגים העפלה לליגת האלופות. AP
טירוף בוינה/AP

התותחנים, שלמעשה הבטיחו את עלייתם כבר לאחר המשחק הראשון, בו ניצחו בטורקיה 0:3 את פנרבחצ'ה, השלימו את המלאכה עם 0:2 ביתי מצמד של ארון ראמזי. החדשות הרעות מבחינתם הן הפציעה בשריר הירך האחורי של לוקאס פודולסקי, שיחמיץ שלושה שבועות, כולל את הדרבי מול טוטנהאם.

גיבור הערב רמזי אמר: "תמיד נחמד מבחינה אישית לכבוש צמד, אני נהנה מאוד ומתחיל להרגיש יותר ביטחון. לוקח זמן לחזור אחרי פציעה רצינית כמו שעברתי, אבל אני חש שאני שם עכשיו". המנג'ר ארסן ונגר הוסיף: "באופן טבעי, כשאתה מגיע עם יתרון כזה מהמשחק הראשון, הראש חושב שאתה כבר באמצע הדרך להעפלה. היה לנו מזל שהובלנו במחצית, כי היו להם מצבים טובים. אנחנו מרוצים שעלינו, עשינו זאת 16 שנים ברציפות".

שחקן ארסנל ארון רמזי חוגג שער. רויטרס
חוזר לעצמו. רמזי/רויטרס

הדרמה של הערב הגיעה מאוסטריה, שם הקבוצה המקומית אוסטריה וינה כמעט שמטה את ניצחון החוץ שלה 0:2 מהמשחק הראשון מול דינמו זאגרב הקרואטית. האורחים כבר הובילו 1:3 באוסטריה, אבל שער של המחליף רומן קינאסט, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, שמונה דקות לסיום, סגר את המשחק על 2:3 ואת סיכום שני המשחקים על 3:4 לאוסטרים, שהפכו לקבוצה הראשונה ממדינתם להעפיל לליגת האלופות אחרי שמונה שנים.

קינאסט הנרגש אמר: "אי אפשר לתאר את מה שקרה כאן. תודה לאלוהים על כך שקיבלתי הזדמנות היום, זה שער שייזכר שנים רבות. ייקח לנו זמן לעכל את ההעפלה הזו". הקפטן מנואל אורטלכנר הוסיף: "עבור רובנו, זה חלום חיים שהתגשם. היינו עצבניים בדקות האחרונות, כי הכול יכול לקרות בכדורגל". גם מרקו סטנקוביץ' היה נרגש: "אני מתקשה להאמין. דינמו שיחקה בצורה מושלמת דקות ארוכות, אבל מצאנו דרך לחזור. אולי הקבוצה הטובה יותר היום הודחה, אבל אנחנו רצינו יותר".

לא מעט רגעי חרדה עברו גם על שאלקה, שראתה את פאוק סלוניקי הצנועה חוזרת מולה פעמיים מפיגור. בסופו של דבר, הגרמנים ניצחו בחוץ 2:3 והשלימו 3:4 בסיכום שני המשחקים. המאמן יינס קלר סיכם: "אנחנו מאוד מאוד שמחים להשיג את מה שעבדנו עליו קשה כל כך בחצי השנה האחרונה. לא שיחקנו טוב במיוחד, אבל היה הרבה לחץ וזה השפיע. למרות זאת, שלטנו בכדור ומצאנו את הרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully