וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירצ'ה רדניק: "לא רק לוזון אחראי להצלחה של סטנדרד"

המאמן הרומני אותו הישראלי ירש בבלגיה מבקש קרדיט: "את כל זה לוזון בנה בחודשיים? אני בספק. גם הסגל שיש לו טוב יותר"

פתיחת העונה המושלמת של גיא לוזון הצליחה להרגיע את הרוחות בסטנדרד ליאז'. עוד לפני שהחלה העונה, מינויו של הישראלי עורר סערה: האוהדים הפכו אותו מהר מאוד למטרה קלה לניגוח, והוא זוהה ישירות עם הבעלים רולאן דושאטלה שנוא נפשם. מבחינתם, מי שהיה צריך להישאר מאחורי הקווים הוא הרומני מירצ'ה רדניק, שאימן בעונה שעברה. עכשיו התהפכו היוצרות, והמאמן זוכה לאהדה רבה בעקבות פתיחת העונה הנהדרת - עם מאזן של עשרה ניצחונות בעשרה משחקים - אך רדניק, אותו לוזון ירש בתפקיד, מתעקש שגם לו יש חלק בהצלחה.

גיא לוזון: "אני גאה בשחקנים, המחויבות שלהם מדהימה"

גיא לוזון בפסגה בבלגיה עם ניצחון חמישי רצוף

מירצ'ה רדניק מאמן לנקראן. קובי אליהו
"לא רק ללוזון מגיע קרדיט". רדניק/קובי אליהו

"פתיחת העונה של סטנדרד קודם כל נזקפת לזכותו של לוזון, אבל אני מרגיש שותף אמיתי לזה. גם לי יש חלק גדול בזה", סיפר הרומני בראיון בבלגיה. "עבדתי עם השחקנים על ההגנה ועל העמידה הטקטית, ועכשיו רואים את התוצאות. תחת לוזון הקבוצה נראית מאוד מאורגנת, אבל אני בספק אם זה שינוי שהוא בעצמו חולל, בתוך זמן כל כך קצר. את כל זה הוא בנה בחודשיים?".

רדניק המשיך: "ללוזון יש סגל חזק יותר מזה שהיה לי. כשהתעקשתי בעונה שעברה וביקשתי מהבעלים להתחזק, הם לא הלך אחריי ולא השתכנע. כנראה שללוזון זה דווקא הצליח".

למרות זאת, רדניק מתעקש כי אין בליבו טינה כלפי לוזון או כלפי הבעלים רולאן דושטאלה. "הסאגה הזאת תהיה תמיד אחת האכזבות הגדולה בקריירה שלי כמאמן, אבל אני לא מאשים את דושאטלה. הוא הבוס והוא מקבל החלטות מתוך אמונה בדרכו ומתוך רצון טוב. היו לו חוויות גרועות מאלה כשאימנתי ברומניה".

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
עד כמה הניצחונות הם חותם שלו? לוזון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully