וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא לוזון בפסגה עם ניצחון חמישי רצוף

מאמן סטנדרד ליאז' חגג 0:2 על מונס של ארבייטמן (90 דק') ונותר מושלם. גיא אסולין הורחק, דודו אוואט שוב ספג רביעייה

מה תגידו על גיא לוזון וקבוצתו סטנדרד ליאז' שטרם נאמר? המאמן הישראלי טיפס היום (ראשון) למאזן של עשרה ניצחונות מעשרה משחקים בכל המסגרות. בליגה הוא אף נקי מהפסדים לאחר חמישה מחזורים עם יחס שערים מדהים של 0:10. ומה היום? ניצחון חלק 0:2 על מונס שמשאיר את סטנדרד במקום הראשון בטבלה, ופתאום כל המבקרים ואלו שטענו נגד המאמן הישראלי שמדובר רק במקריות מקבלים כעת הוכחה נוספת שמדובר בקבוצה טובה.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
נגמרו המילים. גיא לוזון/GettyImages

כמו במספר מקרים העונה, גם הפעם סטנדרד פתחה חזק מאוד את המשחק וזה התחיל עם שער בדקה הראשונה של מישי בטשואי שהבקיע אחרי טעות קשה בהגנת המארחים בהחזרת כדור פשוטה. סטנדרד המשיכה ללחוץ ובדקה ה-70 היא השיגה את השני כשקאנו הברזילאי רשם את שערו הראשון העונה בליגה עם בעיטה מקרוב לאחר הגבהת כדור חופשי לתוך הרחבה. סטנדרד, אגב, סיימה את המשחק עם עשרה שחקנים אחרי שז'וליאן דה סאר הורחק בדקה ה-83.

אבל היו ישראלים נוספים שהיו חלק מההצגה הזו: שלומי ארבייטמן שהשלים 90 דקות במדי מונס, ואילו בצד השני היה זה טל בן חיים שעלה לשחק בשבע הדקות האחרונות. יובל שפונגין ודודו ביטון לא נכללו בסגל.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
קלאב ברוז' עדיין ללא הפסד. ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב וקבוצתו קלאב ברוז' קיוו לעלות זמנית למקום הראשון בליגה הבלגית, אבל סיימו רק ב-1:1 ביתי מול גנט ונותרו במקום השני עם 11 נקודות. רפאלוב פתח בהרכב, רשם החמצה גדולה בדקה ה-10, ספג צהוב בדקה ה-40 והוחלף בדקה ה-67. המגן טום הוגלי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-12, אבל גנט איזנה עם שער של הדני ניקלאס פדרסן בדקה ה-45. לאנדרו גונסאלס פירס, הבלם הארגנטינאי שהגיע מריבר פלייט לגנט, הורחק בדקת הסיום.

שוער מאיורקה דודו אוואט. David Ramos, GettyImages
הרשת שלו מחוררת. דודו אוואט/GettyImages, David Ramos

* פתיחת העונה האיומה של דודו אוואט ומאיורקה המשכה הערב, עם עוד רביעייה ברשת, הפעם הפסד 4:2 בבית למורסיה. בדקה ה-48 מורסיה כבר הוליכה 0:3 מצמד של קיקה (15 ו-48) ושער של דורסה (32), אבל אמיליו אנסואה (53) ואלכס מורנו (66) החזירו תקווה למאיורקה, לפני שסאול ברחון סגר עניין בפנדל (72). מאיורקה אחרונה אחרי שני מחזורים.

* גיא אסולין, שבישל במחזור הפתיחה עבור הרקולס, הורחק הפעם בדקה ה-38 ב-0:0 בחוץ מול טנריפה. אסולין היה שותף לפתיחת משחק טובה של הרקולס, אך שבע דקות לפני ההפסקה ביצע עבירה מכוערת מאחור על קרלוס רואיס וספג אדום ישיר שהרגיז מאוד את חבריו. למרות זאת, הם החזיקו מעמד והשיגו נקודה שנייה אחרי שני משחקים.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהרכבה של רובין קאזאן, שסיימה ב-1:1 ביתי מול קריליה סובייטוב ורשמה תיקו חמישי בששת משחקיה עד כה בליגה הרוסית. קאזאן כבשה ראשונה, כשבדקה ה-10 יאן אמווילה הצרפתי הקפיץ כדור נהדר לרחבה, והטורקי גוקדניז קרדניז הקדים את השוער ובנגיחה לאחור מצא את הרשת. חצי שעה לאחר מכן קיבלה קריליה הזדמנות להשוות, אבל סרגיי ריז'יקוב עצר את הפנדל של רז'ינאל גורו. למרות זאת, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השיגה האורחת את השער שלה, כשאיברהים צלאגוב הרשית.

* עודד גביש פתח בהרכב של שלאסק ורוצלאב והשלים 90 דקות בניצחון הראשון העונה, 1:3 על וידז'ב לודז'. דליבור סטבאנוביץ' הסלובני, אקס מכבי פתח תקוה, כבש ראשון בדקה ה-23, ושש דקות לאחר מכן הבקיע גם מרקו פאישאו, החלוץ הפורטוגלי שכבר סיכם במהלך הקיץ בהפועל חיפה ולבסוף עבר לפולין. את המסמר השלישי נעץ בדקה ה-60 הקפטן סבסטיאן מילה, שהיה מועמד הקיץ להפועל באר שבע. אדוארד וישנאקובס רק צימק בדקה ה-76. גביש כמעט כבש בדקה ה-83.

* טוטו תמוז נכנס כמחליף בדקה ה-75, אך לא הצליח למנוע את הפסדה של אורל 3:2 לקובאן קרסנודאר בליגה הרוסית. ג'יבריל סיסה הוביל את קובאן עם צמד, כשכל השערים נכבשו עוד במחצית הראשונה.

* דן מורי ישב על הספסל של ויטסה ולא שותף בניצחון 0:1 על טוונטה. ויטסה עם שבע נקודות אחרי ארבעה משחקים, כשהפעם מייק הבנאר היפני-הולנדי כבש את השער המכריע בדקה ה-22.

* קובי מויאל לא נכלל בסגל של שריף טירספול, שהביסה 1:4 את קוסטולני בליגה המולדבית. שריף עם שבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים.

* אבי ריקן הפצוע נעדר ממשחקה של ציריך, שסיימה ב-0:0 ביתי מול סט. גאלן. ציריך עם שמונה נקודות משישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully