וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בירם כיאל נפצע, בספק למשחקי הנבחרת

הישראלי של סלטיק נפגע ב-2:2 מול איברנסס ויעבור MRI כדי לאבחן את חומרת הפציעה. 90 דקות לגרשון בהפסד בוורן

בזמן שליגת העל נפתחת בישראל, הנציגים הישראלים שלנו מעבר לים ממשיכים לשחקן בקבוצות שלהן. אחד השגרירים שהיום הזה לא האיר לו פנים הוא בירם כיאל, קשרה של סלטיק שמתמודד לאחרונה עם פציעות. הקשר הישראלי, שלא נכלל בסגל במשחק מוקדמות ליגת האלופות באמצע השבוע, פתח הפעם בהרכב של אלופת סקוטלנד במשחק הביתי מול אינברנס, אך הוחלף כבר בדקה ה-23 על ידי ג'ו לדלי בשל פציעה. כיאל הפצוע יעבור ביום שני MRI, שלאחריה יתברר כמה זמן ייעדר מהמגרשים והאם יהיה כשיר לצמד המשחקים של הנבחרת מול אז'רבייג'אן ורוסיה, שיחלו בעוד שבועיים.

קשר סלטיק בירם כיאל. GettyImages
סובל מחוסר מזל. כיאל/GettyImages

המשחק עצמו הסתיים ב-2:2 דרמטי כשסלטיק נמנעת מהפסד ביתי מפתיע מאוד מול המוליכה. האורחים עלו ליתרון כפול כבר במחצית הראשונה בזכות שערים של ארון דוראן (14) וריצ'י פוראן (34), אבל סלטיק לא נבהלה והשיגה את השוויון בזכות שערים של צ'רלי מולגרב (42) ואדם מאתיאוס (81). אינברנס מוליכה את הטבלה אחרי ארבעה מחזורים עם 10 נקודות ושמטה נקודות ראשונות. סלטיק שניה עם 7 נקודות משלושה משחקים.

* רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכבה של ואסלנד בוורן, שהפסידה 1:0 במשחק חוץ לליירסה ונותרה עם ארבע נקודות מחמישה משחקים. הרנן לוסאדה הארגנטינאי כבש בפנדל בדקה ה-66 את שער הניצחון. חנן ממן הפצוע לא נכלל בסגל של בוורן.

* אוהד קדוסי פתח בהרכבה של לוזאן ושיחק 64 דקות בהפסד 2:1 לעולה החדשה אראו, שנהנתה משני שערים עצמיים. יאניס טאפר רק צימק עם פנדל בתוספת הזמן, ולוזאן עדיין במקום האחרון בשוויץ עם נקודה אחת בלבד מחמישה משחקים.

* עידן ויצמן נכלל לראשונה בסגל של סימורג, אבל לא ערך בכורה במדי סימורג, שהובסה 3:0 בידי באקו במחזור הרביעי בליגה האזרית. סימורג נותרה עם ארבע נקודות מארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully