וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני גאה בשחקנים, המחויבות שלהם מדהימה"

הישראלי שמר על מאזן מושלם עם סטנדרד: "קשה לנצח בעומס כזה". בבלגיה מודים: "ההתחלה של לוזון לא מותירה מקום לספק"

עם מינויו של גיא לוזון למאמן סטנדרד ליאז' רבים פיקפקו ומעטים האמינו ביכולתו להצליח, אבל כעת נדמה שלא נותרו מילים: המאמן הישראלי רשם אתמול (ראשון) ניצחון עשירי מעשרה משחקים בכל המסגרות, ושמר כמובן על מאזן מושלם בראשות הליגה הבלגית עם 0:2 על מונס. קבוצתו מוליכה בבטחה את הטבלה עם 3 נקודות יותר מאנדרלכט השנייה ו-4 מקלאב ברוז' של ליאור רפאלוב.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
שלא ייגמר לעולם. גיא לוזון חוגג/GettyImages

"בתחילת העונה אנשים היו סקפטיים לגביו, אבל לוזון ממשיך להוכיח כי ההפך הוא הנכון, ופתיחת העונה שלו לא מותירה מקום לספק", נכתב בתקשורת הבלגית לאחר המשחק. לוזון עצמו נראה מחויך מאוזן לאוזן בסיום. לאחר השער השני של קאנו הברזילאי בדקה ה-70 הוא פצח בריקוד ספונטני, ואמר לכלי התקשורת לאחר המשחק: "המחויבות של השחקנים היא זו שעשתה את ההבדל, זה היה הכי חשוב בניצחון היום. יש לי כבוד עצום לצורה שבה השחקנים שלי נשארים מרוכזים ושומרים כוחות, כי ממש לא קל לשחק כל כך הרבה משחקים בתקופה כה קצרה. אני גאה בהם".

ההגנה של סטנדרד ליאז' נראית בפתיחת העונה כמו חומה בצורה, ולוזון יכול להתהדר בנתון סטטיסטי מרשים לכל הדעות: יחס השערים שלו בליגה עד כה עומד עם 10 שערים ו-0 עגול בטור הספיגות. "אנחנו עובדים קשה מאוד בשביל זה", הסביר לוזון, "זה ממחיש עד כמה הקבוצה שלנו מאורגנת ועד כמה השחקנים מוכנים להקריב ולהילחם עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully