וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: האימונים נפתחו, בר אבן ואריאלי סיכמו

26.8.2013 / 21:48

האלופה פתחה את אימוניה בסגל חסר. פרנקו צירף את גארד יקנעם/מגידו ואת אריאלי, שגדל במועדון ושיחק אשתקד בעפולה

מכבי חיפה פתחה היום (שני) את אימוניה בסגל חסר מאוד שכלל רק את הישראלים הבכירים שחתמו בקבוצה ושני צעירים שהצטרפו היום לסגל של דני פרנקו. הצעירים הם תומר בר אבן (21, 1.96), בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ששיחק בשנים האחרונות ביקנעם/מגידו, ורשם אשתקד 12.4 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים, ולירז אריאלי (21, 1.85), אחיו של טמיר אריאלי, שגדל בחיפה ורשם בעונה שעברה 7.3 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בממוצע למשחק בשורות הפועל עפולה.

דני פרנקו מאמן ברק נתניה. אדריאן הרבשטיין
סגל קצר מאוד. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

כאמור, מלבד הצעירים התאמנו השחקנים הבכירים של המועדון - בן רייס, שנופה בשבוע שעבר מנבחרת ישראלת, מורן רוט, דגן יבזורי ואורי קוקיה. עידו קוז'יקרו ואלכס צ'וברביץ' משחקים בימים אלה עם נבחרת ישראל ויצטרפו אל השחקנים בשלב מאוחר יותר, והחל ממחר יחלו לנחות בארץ הזרים של הקבוצה - שרווד בראון, בריאן רנדל ואייק אפוייבו.

דיוויד קיוביאן, רכז נבחרת ונצואלה יצטרף לירוקים רק בתום אליפות אמריקה באמצע ספטמבר, כך גם דונטה סמית', שלא מצא קבוצה חדשה למרות רצונו לעזוב, וישמש כמתאזרח בנבחרת ונצואלה. בחיפה עדיין מנסים למצוא קבוצה לפורוורד קרווין בריסטול שחתם בשורותיה בתחילת הקיץ ובריאן רנדל הגיע על חשבונו, כשככל הנראה הוא יושאל לעולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל מגדל העמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully