וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אייזנברג הורחק לשנתיים מפעילות באיגוד הכדורסל

חבר סיעת "עוז" הורחק בשל אי תשלום שכר לשחקניות ומאמן הפועל תל אביב נשים. יוכל לחזור אם יפרע את הערבויות

בית הדין של איגוד הכדורסל החליט היום (שני) להרחיק את חבר הנהלת האיגוד שאול אייזנברג מכל פעילות באיגוד או בתפקיד רשמי בקבוצה הרשומה באיגוד למשך שנתיים. אייזנברג יוכל לחזור לפעילות אם יפרע את הערבויות אותם נתן להבטחת תשלום שחקניות ומאמן הפועל תל אביב נשים. על פי הודעת איגוד הכדורסל, בית הדין החליט לדבריו להקל בתקופת העונש בהתחשב בפועלו רב השנים של אייזנברג בספורט בכלל ובכדורסל בפרט. בית הדין קיבל במלואן את טענות היועצים המשפטיים של האיגוד עו"ד רונן ויינברג ועו"ד טל אור כנגד אייזנברג.

עו"ד רונן ויינברג הגיב לפסק הדין: "זוהי קריאת כיוון חשובה מעין כמוה המציבה רף ברור אשר לאופן בו על נותן בטוחות לבקרה התקציבית לפעול; במיוחד כשמדובר בחבר הנהלת איגוד הכדורסל".

שאול אייזנברג לקראת הבחירות לאיגוד הכדורסל. מגד גוזני
אייזנברג/מגד גוזני

בפסק דין ארוך ומפורט קובע בית הדין כי "מי שנושא בתפקיד בכיר - הן בקבוצה והן באיגוד - חייב להוות דוגמא אישית בהתנהגותו, ובכלל זה במילוי הוראות של מוסדות האיגוד ותשלום כספים שהוא חייב לאיגוד. ככל שגבוהה יותר העמדה וככל שנכבדים יותר התפקידים שהוא ממלא, כך יש משמעות חמורה יותר לעבירה המשמעתית של נושא התפקיד (בבחינת: אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו איזובי הקיר); במקרה שלפנינו אי-תשלום החוב פוגע לא רק במי שכספים אלה אמורים להשתלם לו, אלא שיש בכך כדי לפגוע בתדמית האיגוד. את העונש יש להתאים לחומרת העבירה, כשיש להתיחס לשלוש תכליות עיקריות: ענישה פרטנית של המפר, תמריץ לתשלום החוב מוקדם ככל האפשר והשבת האימון בתפקוד האיגוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully