וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע גליל: אדריאן חתם סיכם לעונה אחת

26.8.2013 / 14:04

אקס ברק נתניה (27, 1.91), שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לגן נר ויהיה הזר השלישי של שרון דרוקר

גלבוע/גליל החתימה היום (שני) את אקס ברק נתניה אדריאן בנקס, שעל המגעים עמו פורסם לראשונה אמש בוואלה! ספורט. בבנקס היו מעוניינות מספר קבוצות אירופיות במהלך הקיץ, כולל מספר קבוצות מליגת העל, אך הוא לא הגיע לכדי סיכום עם אף אחת מהן. בימים האחרונים הודיע סוכנו לקבוצות בישראל כי ישקול בחיוב חזרה לארץ, מה שסלל את תחילת המגעים עם הקבוצה של שרון דרוקר. בנקס יגיע לארץ בימים הקרובים כדי להצטרף לפתיחת האימונים של הקבוצה.

שחקן ברק נתניה אדריאן בנקס. ברני ארדוב
שוב בישראל. בנקס/ברני ארדוב

בנקס (27, 1.91) הוא בוגר מכללת ארקנסו סטייט משנת 2008 שם רשם 18.4 נקודות ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונתו הראשונה באירופה העביר בפפינסטר הבלגית בה הצטיין, וגרם לליאז' החזקה לצרפו. עם הקבוצה השנייה שלו בבלגיה הגיע לגמר הפלייאוף. בעונת 2010/11 חתם בברק נתניה והוביל את הקבוצה לגמר גביע המדינה עם 17.3 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בנקס הפך למלך הסלים של ישראל בעונה השנייה שלו בקבוצה עם 21.5 נקודות, 3.2 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים. בעונה שעברה הגיע עם וארזה האיטלקית לחצי גמר הפלייאוף כשהוא רושם 13.9 נקודות ו-2.5 ריבאונדים.

עד כה החתימה הקבוצה של שרון דרוקר שני זרים בלבד, הגארד ג'ראלד רובינסון והפורוורד ריק ג'קסון. בגזרה הישראלית עברה גלבוע שינוי נרחב כששחררה את הקפטן דגן יבזורי וצירפה את המתאזרחים סטו דגלאס וטוני יאנגר לצד אנטון שוטבין. עמית שמחון, נמרוד טישמן וחואקין שוכמן ממשיכים עונה נוספת. הקבוצה צפויה להחתים שחקן גבוה נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully