וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני לא מבין את המנטליות המיושנת של מויס"

מאמן צ'לסי תוקף את מאמן יונייטד על סירובו למכור את רוני לפני הקרב הגדול (ב', 21:45, ספ' 1). מויס: "סיכוי טוב שיפתח"

ז'וזה מוריניו באולד טראפורד, ויין רוני נגד הקבוצה שחושקת בו לאורך הקיץ, האלופה נגד אחת הטוענות הבכירות לכתר, מנצ'סטר יונייטד נגד צ'לסי (שני, 21:45, ספורט 1). המחזור השני בפרמיירליג ייחתם בקרב ענק בין שני המועדונים, כשלצ'לסי זה יהיה משחק ליגה שלישי העונה משום שהיא משחקת בגמר הסופרקאפ ביום שישי הקרוב.

רוני, שפספס כמעט את כל ההכנה בשלב קדם העונה של יונייטד אחרי שסבל ממספר פציעות, שיחק אמנם עבור נבחרת אנגליה, אבל נעדר ממשחק הליגה הראשון נגד סוונסי. מויס טרם הודיע רשמית כי רוני יפתח בהרכב, אך רמז כי הוא ירכיב את החלוץ בין ה-11. "יש סיכוי טוב שרוני יפתח מול צ'לסי", אמר המאמן.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ההצעה הבאה תעמוד על 40 מיליון ליש"ט. רוני ומויס/רויטרס

מאמן יונייטד שומר על קור רוח לקראת המשחק. "אני שומע שדייויד מויס בלחץ, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו נגד סוונסי לא אכפת לי ממה שאומרים. אני רגיל ללחץ, אני אוהב לחץ, וכשיש לי קבוצה באיכות כזאת לא מדובר באותו סוג של לחץ. אולי אנחנו לא נראים פייבוריטים, אבל הוכחנו שאנחנו לא נופלים מאף קבוצה. כשאתה מאמן מנצ'סטר יונייטד מצפים ממך לנצח, זה הכול". יונייטד תחסר את רפאל, נאני, חאבייר הרננדס ואשלי יאנג הפצועים.

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. Stanley Chou, GettyImages
לא חושב על רוני, אבל מדבר עליו. מוריניו/GettyImages, Stanley Chou

צ'לסי, שכבר העבירה ליונייטד שתי הצעות על רוני ונדחתה, הודיעה שתמתין עד אחרי המשחק כדי להעביר הצעה שלישית. "הסאן" מדווח כי הבלוז צפויים להעלות את הצעתם ל-40 מיליון ליש"ט, אחרי שכבר הציעו עליו 20 ו-30 מיליון ליש"ט. כל זה לא מנע מז'וזה מוריניו להמשיך ולנצל זאת כדי לנהל מלחמה פסיכולוגית נגד יונייטד ורוני יממה לפני המשחק. "לפעמים שחקנים לא שמחים בגלל החוזה שלהם ולפעמים הם לא שמחים בגלל מעמדם ורוצים לעזוב", אמר מוריניו. על סירובו של מויס למכור את רוני אמר מוריניו: "אני לא מבין את המנטליות המיושנת הזאת של 'לא מוכר לקבוצות מאותה מדינה', לפעמים צריך להשאיר שחקנים בליגה שלך כדי להפוך אותה לטובה ואטרקטיבית יותר. כרגע אני לא חושב על רוני, לא אכפת לי, אבל עד ליום האחרון האפשרי ננסה לרכוש אותו". צ'לסי תחסר את המגן הברזילאי דויד לואיז עקב פציעה.

טריוויה

* בעונה שעברה צ'לסי ניצחה באולד טראפורד (0:1) ומנצ'סטר יונייטד ניצחה בסטמפורד ברידג' (2:3)

* ב-42 משחקי פרמיירליג בין הקבוצות היו רק שלושה משחקים שהסתיימו בתיקו ללא שערים: אפריל 1995, דצמבר 1998 ומאי 2007.

* מנצ'סטר יונייטד ניצחה 13 מתוך 42 משחקי הפרמיירליג בין השתיים, צ'לסי ניצחה ב-14, ו-15 הסתיימו בתיקו.

* העימות הכי פורה בין השתיים שוחק באוקטובר 1954, כשמנצ'סטר יונייטד ניצחה 5:6 בסטמפורד ברידג'.

* צ'לסי צריכה להיזהר במיוחד מרובין ואן פרסי. מאז ינואר 2011 הוא הבקיע 76 שערי פרמיירליג, 27 יותר מויין רוני. עם 124 שערים באמתחתו ההולנדי מדורג במקום ה-12 ברשימת הסקוררים של הליגה האנגלית בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully