וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה את אסטון וילה 0:1

ליברפול נותרה מושלמת כשגברה בחוץ על אסטון וילה, דניאל סטארידג' המשיך לככב בקבוצתו. ארסנל ניצחה את פולהאם 1:3

המחזור השני בפריימרליג יצא לדרך הערב (שבת) עם שבעה משחקים, כשהמשחק המרכזי של המחזור ייערך רק ביום שני כשמנצ'סטר יונייטד תארח את צ'לסי. במוקד משחקי השבת עמד הדרבי הלונדוני בקרייבן קוטג' בין פולהאם לארסנל, בו התאוששו התותחנים מההפסד במחזור הפתיחה ורשמו ניצחון 1:3 בתום משחק קצבי ומהיר. דניאל סטארידג' כבש את שערו השני העונה ואת השני של ליברפול כשהוביל אותה ל-0:1 בחוץ על אסטון וילה, בעוד עמנואלה ג'אקריני חגג שער בכורה, שהספיק לסנדרלנד רק 1:1 בסאות'המפטון. העולה החדשה האל סיטי ניצחה 0:1 את נוריץ' וסטוק סיטי גברה 1:2 על קריסטל פאלאס. ניוקאסל נפרדה ב-0:0 מווסטהאם וכך הסתיים גם המפגש בין אברטון לווסט ברומיץ'.

שחקני ארסנל חוגגים שער. GettyImages
התותחנים חוגגים בקרייבן קוטג'/GettyImages

פולהאם - ארסנל 3:1

התותחנים פתחו את העונה בצורה רעה מאוד עם הפסד ביתי 3:1 לאסטון וילה, והביקורת על ארסן ונגר שלא צירף שחקני רכש במהלך הפגרה רק גדלה. באמצע השבוע ארסנל עצרה מעט את הסחף עם הניצחון 0:3 על פנרבחצ'ה באיסטנבול בפלייאוף ליגת האלופות, ואחרי הניצחון הגדול בדרבי הלונדוני היום, נראה שהתותחנים מתחילים להשתחרר מהלחץ. ונגר הגיע למשחק בידיעה שהפסד יקבע את פתיחת הליגה הגרועה ביותר של הקבוצה מאז שנת 1992, אבל קבוצתו הציגה משחק מצוין, ומנעה מפולהאם ניצחון שני רצוף מפתיחת העונה.

הדקות הראשונות שוחקו תחת גשם כבד, ובדקה ה-10 תיאו וולקוט נותר חופשי מול דייויד סטוקדייל אך שוער פולהאם הדף היטב לקרן. בדקה ה-14 הלחץ של ארסנל נשא פרי, והיא עלתה ל-0:1. ארון רמזי בעט לשער מחוץ לרחבה, הכדור פגע באוליבייה ז'ירו ונעצר, וז'ירו עט עליו מיד והמשיך פנימה מקרוב כדי להעלות את התותחנים ליתרון. היה זה שער החוץ השני בלבד של ז'ירו ב-18 משחקי החוץ שלו בפרמיירליג עד כה. פולהאם התעשתה מהר אולם הצלה כפולה מדהימה של וויטק שצ'סני מנעה ממנה להשוות מיד. בדקה ה-30 סקוט פארקר, שהבכורה שלו במדי פולהאם הפכה אותו לראשון אי פעם שמשחק בחמש קבוצות לונדוניות, בעט כדור מסוכן שעבר מעל לשער האורחים. בדקה ה-41 ארסנל הצליחה לעלות ל-0:2 כשסטוקדייל הדף בעיטה של וולקט למרכז הרחבה ושם לוקאס פודולסקי ניצל את הריבאונד כדי להרשית.

הקצב המהיר מהמחצית הראשונה נמשך גם בשנייה ובדקה ה-68 ארסנל הבטיחה את הניצחון, כשקאסורלה מסר לפודולסקי, וזה סיים את המתרפצת בבעיטה שטוחה לפינה הרחוקה וקבע 0:3 לתותחנים. בדקה ה-77 פולהאם התנחמה בשער מצמק, כששצ'סני הדף בעיטה של דימיטאר ברבאטוב ודארן בנט דחק מקרוב כדי לקבוע 3:1.

שחקן ארסנל לוקאס פודולסקי חוגג שער. GettyImages
המוציא לפועל. פודולסקי/GettyImages

אסטון וילה - ליברפול 1:0

כבר כשראו אוהדי אסטון וילה את הלו"ז הצפוי שלהם לפתיחת העונה היה ברור להם שפשוט זה לא הולך להיות. ואכן, אחרי ניצחון מפתיע על ארסנל במחזור הפתיחה הגיע ההפסד לצ'לסי באמצע השבוע, והערב מצאה את עצמה קבוצתו של פול למברט עם מאזן שלילי כשרשמה הפסד ביתי כואב. ליברפול לעומת זאת שומרת על שער נקי ומאזן מושלם, כשדניאל סטארידג' מתכבד לכבוש את שני העשרים היחידים שלה עד כה.

ליברפול פתחה בסערה, ועלתה ליתרון כבר אחרי 21 דקות, כשאנריקה סידר כדור מצויין לסטארידג' שעבר בצורה נהדרת את השוער וכבש מזווית קשה. ליברפול המשיכה לשלוט אך לא מצאה את השני, ומנגד, קיבלה וילה את ההזדמנות שלה כשבנטקה כמעט והשווה בדקה ה-41 אחרי מהלך נאה ברחבה אך מיניולה הדף היטב. המארחים המשיכו בלחץ שלהם שלא הניב דבר במחצית השנייה, אבל חמש דקות לסיום היתה וילה קרובה מאוד לקחת נקודה. בנטקה שוב קיבל כדור טוב וירה כדור חד מתוך הרחבה, אבל מיניולה רשם הדיפה ענקית והבטיח לקבוצתו את הניצחון.

ליברפול דניאל סטארידג' חוגג שער. רויטרס
מלך השערים של המועדון העונה, לפחות בינתיים. סטארידג'/רויטרס

ניוקאסל - ווסטהאם 0:0

המגפייז השיגו נקודה ראשונה אחרי התבוסה 4:0 במחזור הפתיחה, אבל יכולים לחוש מאוכזבים מהמפגש מול מאמנים לשעבר סם אלרדייס. ווסטהאם התגוננה ברוב שלבי המשחק, אבל נהנתה מאוזלת הרגל של שחקני ניוקאסל, שבעטו 14 פעמים לעבר השער ולא הצליחו לדייק אפילו עם כדור אחד למסגרת. יוסי יאסקליינן שמר על שער נקי מחזור שני ברציפות, והפטישים עם ארבע נקודות שכמעט הפכו לשש עם בעיטה מסוכנת של ג'ו קול בדקה ה-84 ושער של מודיבו מאיגה נפסל בצדק דקה לסיום בגלל נבדל. אלן פארדיו יקווה שהקבוצה שלו תיראה טוב יותר ברגע שכל הפצועים יחזרו.

סטיוארט דאונינג שחקן ווסטהאם מול דוידה סנטון שחקן ניוקאסל. GettyImages
ערך בכורה בהרכב ווסטהאם. סטיוארט דאונינג מול דוידה סנטון/GettyImages

משחקים נוספים:

אברטון - ווסט ברומיץ' 0:0

האל סיטי - נוריץ' 0:1
להאל: רוברט בריידי (22 בפנדל)

סאות'המפטון - סנדרלנד 1:1
לסאות'המפטון: ז'וזה פונטה (88). לסנדרלנד: עמנואלה ג'אקריני (3)

סטוק סיטי - קריסטל פאלאס 1:2
לסטוק: צ'רלי אדם (58), ריאן שואוקרוס (62). לפאלאס: מרואן שמאק (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully