וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאן סיכם בצ'לסי ועבר את הבדיקות הרפואיות

הבלוז הודיעו כי סיכמו עם אנז'י מחצ'קאלה על צירוף הקשר תמורת 32 מיליון ליש"ט. יחתום לאחר קבלת אשרת עבודה

צ'לסי הודיעה היום (ראשון) על סיכום עם הקשר הברזילאי וויליאן שמגיע למועדון מאנז'י מחצ'קאלה. השחקן היה מועמד במהלך הקיץ לליברפול וטוטנהאם, אך בימים האחרונים נכנסה הקבוצה של ז'וזה מוריניו לתמונה, והצליחה להביא אליה את השחקן המוכשר. על פי דיווחים שונים סכום ההעברה של הברזילאי עומד על 32 מיליון ליש"ט. השחקן עבר בדיקות רפואיות ויחתום לאחר שיקבל אשרת עבודה ביום רביעי הקרוב.

וויליאן במדי אנז'י מחצ'קלה. Epsilon, GettyImages
יחתום לאחר דיון באשרת העבודה. וויליאן/GettyImages, Epsilon

וויליאן, 25, החל את דרכו בקורינתיאנס ובקיץ 2007 נרכש על ידי שחטאר דונייצק תמורת 14 מיליון יורו. במהרה הפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה וחלק מחבורה ברזילאית שהובילה את שחטאר להצלחות. בתקופתו במועדון זכה הקשר בארבע אליפויות אוקראינה, שלושה גביעים ובגביע אופ"א ב-2009. בחודש ינואר האחרון היה וויליאן על הכוונת של לא מעט מועדונים בכירים באירופה, אך נמכר בסופו של דבר לאנז'י מחצ'קלה תמורת 35 מיליון יורו.

חצי שנה בלבד מאוחר יותר עושה סופסוף וויליאן את הדרך למערב אירופה וזאת בעקבות המשבר הכלכלי באנז'י. כזכור, הקשר נחת בשבוע שעבר ועמד להצטרף לטוטנהאם, אבל הבלוז ביצעו מחטף של הרגע האחרון וסגרו עם השחקן. כעת צפוי ז'וזה מוריניו לוותר על אחד משחקני הסגל כדי לפנות מקום לוויליאן, כאשר ההערכה היא שאחד הצעירים יושאל.

עד כה צירפה הקבוצה את החלוץ אנדרה שורלה מבאייר לברקוזן, הקשר מרקו ואן חינקל מויטסה והשוער מארק שוורצר מפולהאם. בין השחקנים שעזבו את המועדון נמצאים פלורן מאלודה, יוסי בניון, והשוער רוס טרנבול. צ'לסי פתחה את העונה בצורה מצוינת עם ניצחונות 0:2 על האל סיטי ו-1:2 על אסטון וילה. מחר תתמודד הקבוצה מול מנצ'סטר יונייטד במשחק מהמחזור השני וביום שישי תצא למונאקו למשחק הסופרקאפ האירופי נגד באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully