וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחונות בכורה לפרנקפורט ואוגסבורג

מאייר ואייגנר סידרו לפרנקפורט 0:2 על בראונשוויג, שנותרה ללא נקודות. גם שטוטגרט על האפס, אחרי הפסד 2:1 לאוגסבורג

באופן מקרי, ארבע הקבוצות היחידות בבונדסליגה שעדיין לא השיגו נקודות, נבחרו לסגור את המחזור השלישי עם שני משחקים. מי שהצליחה למחוק את האפס ממאזנה היא פרנקפורט, שהשיגה ניצחון חוץ 0:2 על בראונשוויג והותירה את העולה החדשה ללא אף נקודה. כמו בראונשוויג, גם שטוטגרט ללא נקודות אחרי שלושה מחזורים. הקבוצה של ברונו לבאדיה פתחה את העונה בצורה איומה, והפעם הפסידה 2:1 לאוגסבורג.

שחקני פרנקפורט חוגגים. GettyImages
יש נקודות ראשונות. שחקני שטוטגרט חוגגים עם אלכסנדר מאייר את שערו ה-50 בבונדסליגה/GettyImages

בראונשוויג - פרנקפורט 2:0

הקבוצה של ארמין פה אמנם הפסידה בשני מחזורי הפתיחה, אבל חזרה מעודדת לאחר ה-0:2 בפלייאוף הליגה האירופית על קרבאח באזרבייג'אן והמשיכה את המומנטום. פרנקפורט גילתה עליונות, אבל חיכתה למחצית השנייה כדי לכבוש. מלך שעריה והכוכב הגדול אלכסנדר מאייר מצא את הרשת בדקה ה-52 עם שערו ה-50 בבונדסליגה, כשבעיטה שלו פגעה בארמין ביצ'אקצ'יץ' והטעתה את השוער. סטפן אייגנר הכפיל את התוצאה בחלוף 10 דקות.

אוגסבורג - שטוטגרט 1:2

פתיחת העונה האיומה של השוואבים נמשכת. אחרי הפסדים למיינץ, לברקוזן וגם לרייקה הקרואטית בפלייאוף הליגה האירופית, שטוטגרט יצאה למשחק חוץ ב-SGL ארינה ונוצחה גם שם. לפני ארבעה חודשים אוגסבורג עשתה זאת עם 0:3 מוחץ, הפעם היא הסתפקה ב-1:2. כבר אחרי שש דקות היה זה חליל אלטינטופ שהבקיע בשמאל את הראשון של קבוצתו בליגה אחרי בישול של סשה מולדרס. בדקה ה-36 נגח הבלם יאן איגנבר קלסן ברקר את השני, כשהחלוץ ודאד איבישביץ' רק צימק בפנדל בדקה ה-42 עבור שטוטגרט. האורחים גם איבדו בדקה ה-70 את המחליף איברהימה טראורה, שהורחק אחרי שש דקות בלבד על המגרש. הייתה זו ההרחקה השמינית במחזור השלישי בבונדסליגה - שיא כל הזמנים.

חליל אלטינטופ שחקן אוגסבורג (משמאל). GettyImages
כבש את שער הבכורה של אוגסבורג העונה. חליל אלטינטופ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully