וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את נירנברג

הבווארים נשארו מושלמים בזכות שערים נהדרים של פרנק ריברי ואריאן רובן ושברו שיא בונדסליגה עם 81 אחוזי החזקה בכדור

הבונדסליגה הגרמנית צוברת תאוצה ובסוף השבוע התקיים המחזור השלישי. בורוסיה דורטמונד הוציאה את המשחקים לדרך כבר אתמול עם 0:1 בביתה על ורדר ברמן משער של רוברט לבנדובסקי. גם האלופה באיירן מינכן התקשתה באליאנץ ארנה נגד נירנברג אבל השיגה 0:2 קטן בזכות שערים של ריברי ורובן ונותרה מושלמת, מריו גצה ערך בכורה רשמית בהרכב. גם באייר לברקוזן המשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה עם 2:4 מרשים על בורוסיה מנשנגלדבאך, כשהרטה ברלין עם שבע נקודות ופתיחת עונה היסטורית, אחרי 0:1 על המבורג. המחזור הזה שבר שיאים גם מבחינת מספר האדומים שנשלפו בו עם לא פחות משבע הרחקות. ביום ראשון יתקיימו שני משחקים נוספים: בראונשוויג - פרנקפורט ואוגסבורג - שטוטגרט.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן חוגג שער. GettyImages
עוד שער ועוד ניצחון. ריברי/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - ורדר ברמן 0:1

סגנית האלופה ממשיכה לשמור על מאזנה המושלם מפתיחת העונה בגרמניה, והפעם עשתה זאת על אף שיורגן קלופ בחר להציב את פייר אמריק אובמיאנג המצוין על הספסל. אחרי המון הזדמנויות, המארחת מצאה את הרשת בדקה ה-55. זה קרה בזכות שיתוף הפעולה המצוין בין מרקו רויס ורוברט לבנדובסקי, כאשר הסקורר המחונן קיבל כדור רוחב שטוח אגף ימין, והמשיך בקלילות בנגיעה אחת אל הרשת כדי לקבוע 0:1. אחרי שבוע בו פיזר רמזים לפיהם היה מעוניין לעזוב ובדורטמונד סירבו למכור אותו, לבנדובסקי סוף סוף דיבר על המגרש - אף שעד השריקה לסיום עוד יכול היה להגדיל את התוצאה, והחמיץ. ברמן מאבדת נקודות ראשונות העונה, דורטמונד שומרת על פסגת הטבלה, לפחות באופן זמני, ובשבוע הבא היא תצא לפרנקפורט.

שחקן דורטמונד יאקוב בלשצ'יקובסקי  מול שחקן ורדר ברמן לוקה קלדירולה. רויטרס
מאזן מושלם. בלשצ'יקובסקי מול קלדירולה/רויטרס

באיירן מינכן - נירנברג 0:2

כמו דורטמונד, גם באיירן מינכן צברה שש נקודות קלות יחסית בשני המחזורים הראשונים, אבל הפעם זה הלך לה יותר קשה. פפ גווארדיולה נתן בפעם הראשונה את חולצת ההרכב למריו גצה, שחקן הרכש היקר שהגיע מדורטמונד בקיץ, אבל הצמד הנפלא רובן את ריברי סידר לבווארים עוד שלוש נקודות ומאזן מושלם במשחק שבו שהם שוברים שיא ומחזיקים בכדור מעל 80% מהזמן.

המשחק לא החל טוב מבחינת המארחים. בדקה ה-32 אריאן רובן ספק הוכשל, אך השופט הורה על הנקודה הלבנה חרף מחאותיהם של שחקני נירנברג. דויד אלאבה בעט ימינה, אך שוער נירנברג רפאל שאפר זינק היטב וקלט את הכדור החלש. 69 דקות החזיקו מעמד האורחים עד שפרנק ריברי כבש את שער היתרון לבווארים כשנגח פנימה מקרוב אחרי בישול של פיליפ לאם מצד ימין. בדקה ה-78 הגיע הקינוח של רובן ואיזה קינוח זה היה. הקיצוני ההולנדי הנפלא לקח כדור מצד ימין, היתל בכל הגנת נירנברג ומזווית קשה ברגל ימין בעט פנימה. 0:2 חלק לבאיירן המושלמת, שמפגרת אחרי דורטמונד רק בגלל שער פחות שכבשה. עבור נירנברג זה היה הפסד ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו.

מריו גצה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ערך בכורה רשמית. גצה/רויטרס

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:4

לברקוזן החלה את העונה הנוכחית בדרך דומה לזו בה נראתה העונה הקודמת: עם שני ניצחונות והתבססות מהירה בצמרת וכפי שזה נראה כרגע, היא הקבוצה היחידה שמסוגלת לתת פייט לבאיירן מינכן ובורוסיה דורמונד וזה הרבה בזכות סטפן קיסלינג, מלך השערים שלה שלא מפסיק לכבוש.

כבש בדקה ה-23 פתח קיסלינג את מסכת הכיבושים עם שער בפנדל. קיסלינג היה גם זה שבישל את השער השני של סידני סאם והיה נדמה שלברקוזן משייטת לניצחון, אך האורחים ביצעו מיני קאמבק שהחל עם שער של מרין שטרנצל בדקה-54 מבישול של פטריק הרמן. שלוש דקות עברו וחואן ארנגו השיג את השוויון, אבל חגיגת השערים נמשכה, הפעם מצד המארחים. הצמד סידני סאם וקיסלינג חבר לשער נוסף בדקה ה-60 והחזיר את היתרון למארחים. גונסאלו קסטרו נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-72. לברקוזן נשארה צמודה לבאיירן ודורטמונד עם מאזן מושלם של 9 נקודות משלושה משחקים. גלאדבך עם הפסד חוץ שני העונה. אם מחשיבים גם את העונה שעברה, הרי שלברקוזן שברה שיא מועדון עם שמונה ניצחונות רצופים.

שחקני לברקוזן חוגגים. GettyImages
גם הם מושלמים. שחקני לברקוזן חוגגים/GettyImages

משחקים נוספים:

האנובר - שאלקה 1:2
להאנובר: סאבולץ' הוסטי (15, בפנדל), מאמה דיוף (42). לשאלקה: אדם סולואי (55).


הופנהיים - פרייבורג 3:3
להופנהיים: סיאד סאליחוביץ' (9), קווין וולנד (25), טוביאס סטרובל (77). לפרייבורג: אוליבר סורג (13), קרים גואדה (29), סבסטיאן פרייס (65)

מיינץ - וולפסבורג 0:2
למיינץ: אריק מוטינג (60), ניקולאי מולר (78)

הרטה ברלין - המבורג 0:1
להרטה: אדריאן ראמוס (74)

ניקולאי מולר שחקן מיינץ. GettyImages
הפתעת העונה עד כה. ניקולאי מולר ממיינץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully