וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: טיאגו ייעדר כחודשיים

הקשר הספרדי סובל מקרע בשריר, יעבור ניתוח וייעדר כשבעה שבועות. שביעות רצון בבאיירן מריברי: "שיתחילו להעריך אותו"

באיירן מינכן המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה אתמול (שבת) כשניצחה 0:2 את נירנברג ושמרה על מאזן מושלם בליגה אחרי שלושה מחזורים. הקבוצה של פפ גווארדיולה התקשתה לפרוץ את ההגנה של האורחים, אך בדקה ה-69 הגיע פרנק ריברי ונעץ את הראשון, אריאן רובן השלים את התוצאה מספר דקות לאחר מכן. הבווארים שברו במהלך המשחק שיא בונדסליגה עם 81 אחוזי החזקה בכדור.

מנגד, הקבוצה גם ספגה אכזבה, לאחר שהתבשר לה כי הקשר טיאגו אלקנטרה ייעדר כשבעה שבועות מהמגרשים. אלופת אירופה אישרה היום שהקשר סובל מקרע בשריר, והוא יעבור מחר ניתוח. "טיאגו נפצע במהלך המחצית השנייה מול נירנברג", נמסר בהודעה מהמועדון, והספרדי, 22, צפוי להחמיץ מפגשים מול פרייבורג, האנובר, שאלקה ו-וולפסבורג, כולל גם משחקים בליגת האלופות. כמו כן לא ישחק מול צ'לסי בסופר קאפ האירופאי ביום שישי.

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. AP
מזל שלפפ יש סגל עמוק. טיאגו/AP
שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי. Lennart Preiss, GettyImages
פרנק ריברי: "היה לי הרבה אדרנלין בגוף"/GettyImages, Lennart Preiss

מנגד, בקבוצה שבעי רצון מהיכולת של פרנק ריברי, שנמצא בכושר נהדר. "היה לי כל כך הרבה אדרנלין בדם אחרי השער", אמר ריברי שעם הכיבוש שלו הוריד את החולצה ורץ בטירוף לספסל של קבוצתו, "הייתי מאוד אמוציונאלי, הלכתי לחגוג עם קלאדיו פיזארו וראפיניה". אריאן רובן עקץ את ריברי על הריצה: "זה היה הספרינט הכי גדול שלו במשחק".

הקשר הצרפתי עשוי לזכור ביום חמישי בתואר שחקן השנה בעולם, יום לפני משחק הסופרקאפ האירופי נגד צ'לסי. "כולכם ראיתם איזה שחקן ריברי, הוא מהרמה הגבוהה ביותר שיש כיום בכדורגל", אמר מנכ"ל באיירן קארל היינץ רומיניגה, "יהיה נחמד אם יתחילו להעריך אותו גם באירופה, ולא רק בגרמניה".

המגן פיליפ לאהם, ששיחק במהלך המשחק גם בקישור הקבוצה, ובישל את השער לריברי, הוסיף: "אנחנו יכולים להיות מאושרים עם פתיחת העונה שלנו. היום זה היה מאמץ קבוצתי, ואם נתייחס למשחק שלי, אני לא חושב שהתחלתי להפוך ליותר התקפי. בשנה שעברה גם מסרתי לא מעט אסיסטים, אבל המשחק שלי השתנה מעט".

באיירן תפתח את המחזור הרביעי כבר ביום שלישי במשחק חוץ בפרייבורג, וזאת בשל השתתפותה במשחק הסופרקאפ האירופי ביום שישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully