וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "נדאל משחק טוב מאי פעם על משטחים קשים"

הכושר המטורף של הספרדי מדאיג את יריביו. מארי: "קשה לא להתרשם ממנו". נדאל הודה: "עבדתי כדי לשחק יותר אגרסיבי"

אליפות ארצות הברית תצא לדרך מחר (שני) עם פייבוריט מפתיע. חצי שנה בלבד אחרי שרשם קאמבק מהיעדרות של שבעה חודשים, רפאל נדאל דורס כל מה שזז, עם מאזן 3:53 העונה, כולל 0:15 על משטחים קשים. למרות שזכה רק פעם אחת בפלשינג מדו, ב-2010, השור ממאיורקה הוא המועמד מספר 1 לזכייה הפעם, וכל יריביו מסכימים על כך.

"אין ספק שנדאל חזר, והוא משחק אולי את הטניס הטוב ביותר שלו אי פעם על משטחים קשים", אמר נובאק דג'וקוביץ', המדורג ראשון בטורניר. "הוא בהחלט השחקן הכי טוב העונה, אין שאלה לגבי זה. התוצאות מוכיחות את הכל. הוא זכה בשלושה תארי מאסטרס, ובסטייל. הוא מאוד אגרסיבי, ונראה שהוא שינה קצת מהמשחק שלו. רואים שהוא עבד על היכולת שלו במשטחים מהירים יותר מהחימר, ובהחלט יש תוצאות".

הטניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
מפחיד את כל הצמרת. רפאל נדאל/רויטרס

אלוף השנה שעבר, אנדי מארי, הוסיף: "קשה לא להתרשם ממנו. אני חושב שרק פעם אחת בעבר מישהו זכה בטורנירי מונטריאול וסינסינטי ברציפות, אולי רק רודיק ב-2003, כך שזה לא קורה לעתים קרובות. וזה לא שהייתה לו הגרלה קלה או משהו כזה, הוא גבר על כמה מהטניסאים הכי טובים שיש".

ומה היה ליריבו ההיסטורי רוג'ר פדרר, שמדורג רק שביעי בטורניר, להגיד על כושרו של הספרדי? "ברור שאני מאוד מתרשם ממנו, במיוחד מהיכולת המשופרת שלו על המשטחים המהירים. עכשיו זה שונה ממגרשים כמו אינדיאן וולס או מיאמי שהם איטיים יותר, כי הוא זכה גם במונטריאול וסינסינטי".

נדאל עצמו הודה שערך כמה שינויים, אך הבהיר: "אני חושב שכשאתה משחק היטב אתה יכול להרשות לעצמך להיות יותר אגרסיבי. זה הדבר הראשון והכי חשוב. זה נכון שאני מנסה להכות בכדור קצת מוקדם יותר, ושעבדתי על המשחק שלי בניסיון להיות יותר אגרסיבי, אבל גם בעבר שיחקתי ככה כשהייתי ביכולת טובה על משטחים קשים. אז זה לא משהו משוגע שהשתנה היום".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully