וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר סינסינטי

הספרדי הניף תואר שני רצוף ותשיעי ב-2013 אחרי ניצחון נפלא על ג'ון איזנר 6:7, 6:7 שמביא אותו בכושר מצוין לפלאשינג מדו

רפאל נדאל פשוט לא עוצר: השור ממאיורקה נראה כטניסאי הכי מוכן לאליפות ארצות הברית שממשמשת ובאה, והערב (ראשון) זכה רפא בטורניר סינסנטי היוקרתי. שבוע אחרי שהוא עשה את אותו דבר בטורניר המאסטרס במונטריאול, נדאל רשם תואר תשיעי ב-2013 ו-59 בסך הכול והוא ללא ספק בכושר פנטסטי ורעב לתארים יותר מתמיד. נדאל ניצח 6:7, 6:7 את ג'ון איזנר, ולמרות שהוא לא השיג אף שבירה במשחק, הוא גילה עליונות בשוברי השוויון וניצח.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
בלתי עציר. רפאל נדאל/רויטרס

נדאל שניצח עד הערב שלוש פעמים את ג'ון איזנר (22 בעולם) לא התרגש מהעובדה שהאמריקאי כבר שלח ברבע הגמר את נובאק דג'וקוביץ' הביתה ואת חואן מרטין דל פוטרו בשלב ארבעת האחרונים. מבחינתו של הספרדי השמחה היא כפולה שכן עבור נדאל זו הזכייה הראשונה בטורניר אחרי שרוג'ר פדרר הניף את הגביע חמש פעמים בשמונה השנים האחרונות.

מי שציפה לראות שבירות במערכה הראשונה, ראה את שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם במשך 12 משחקונים. בשובר השוויון נדאל היה מרוכז יותר והצליח לנצח 8:10 כדי להכריע את המערכה הראשונה תוך 62 דקות שבהן הוא היכה 11 ווינטרים וביצע שמונה טעויות בלתי מחויבות בלבד.

ג'ון איזנר טניסאי אמריקאי. רויטרס
הפסד רביעי מארבעה משחקים לנדאל. ג'ון איזנר/רויטרס

פתיחת המערכה השנייה לא הייתה שונה בהרבה. שני הטניסאים התקשו לשבור האחד את השני, איזנר פספס הזדמנות אחת, אבל שוב השניים הגיעו לשובר השוויון. בניגוד למערכה הראשונה, הפעם נדאל הראה דומיננטיות מהרגע הראשון וסידר לעצמו יתרון של 1:5 שהוביל אותו לניצחון קליל 3:7 בדרך לזכייה הפנטסטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully