וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקנרו: "אני לא רואה את פדרר זוכה באליפות ארה"ב"

טניסאי העבר הגדול טוען שלשוויצרי בן ה-32 סיכוי נמוך לזכות בגרנד סלאם 18 בקריירה: "הוא אטי יותר ויריביו רעבים יותר"

ההידרדרות של רוג'ר פדרר למקום השביעי בעולם לא מותירה את עולם הטניס אדיש. הפנומן השוויצרי הפסיד לרפאל נדאל בגמר טורניר סינסינטי ושאיפתו לזכות בגראנד סלאם 18 בקריירה נראית רחוקה מתמיד, אם לשפוט לפי התגובות בעולם הטניס ליכולתו.

"לי זה ברור שהולך להיות לפדרר יותר קשה", אמר טניסאי העבר הגדול ג'ון מקנרו ל-ESPN, "אני לא רואה את פדרר מנצח בשבעה סיבובים באליפות ארצות הברית ומנצח בחצי גמר ובגמר שניים משלושת הטניסאים הטובים בעולם. אולי הדברים האלה ידרבנו אותו. כשאתה זוכה ב-17 טורנירי גרנד סלאם, אתה בטוח ביכולתך לזכות בעוד אחד. אני חושב שהגענו לרגע שבו אפילו רוג'ר פדרר הגדול יכול למעוד".

הטניסאי הספרדי רוג'ר פדרר. רויטרס
"הוא צריך להחליט עד כמה הוא רוצה את זה ולא נראה לי שהוא ייהנה להיות במצב הזה". פדרר/רויטרס

"יש תרחישים שיאפשרו לו להגיע לגמר, אפילו אגאסי הגיע לגמר בגיל 35, אז אין סיבה להאמין שזה לא יקרה, אבל אני חושב שהפעם יהיה לו קשה לזכות בעוד אחד", הוסיף מקנרו, והתייחס לכך שפדרר בן 32. "נדאל, דג'וקוביץ' ומארי רעבים, הוא בן 32, הוא צריך להחליט עד כמה הוא רוצה את זה ולא נראה לי שהוא ייהנה להיות במצב הזה. הוא אטי יותר, היציבות והתנועה שלו פחות טובים מבעבר. לא נראה שהוא עושה את הצעד הנוסף לכדור".

אנדרה אגאסי טניסאי אמריקני. Nick Laham, GettyImages
אם בגיל 35 הוא קטך גרנד סלאם, אז גם פדרר יכול. אגאסי/GettyImages, Nick Laham

שחקן העבר ופרשן ESPN ג'ימי אריאס טוען גם הוא שפדרר "אטי בחצי צעד מבעבר", וב"טלגרף" הבריטי כתב הפרשן אוליבר בראון ש"הזמן רודף אחרי פדרר". גם הצרפתי סדריק פיולין, שבשיאו דורג חמישי בעולם, אמר: "אני לא רואה את פדרר זוכה בעוד גרנד סלאם, יש לו בעיה פיזית מול נדאל, מארי ודג'וקוביץ', אין לו את האנרגיה לזכות בעוד תואר".

עוד לפני טורניר סינסינטי כתב בנג'מן קליין, פרשן הטניס של bleacherreport.com, שההפסד של פדרר בסיבוב השני של טורניר ווימבלדון היא מעין קדימון למה שעתיד לקרות לו אם ימשיך לשחק טניס ותהה האם לא כדאי לו לפרוש כדי לא להכתים את המורשת שלו. "ב-11 הטורנירים הגדולים האחרונים הוא עלה רק פעמיים לגמר", כתב, "זו ההדחה הכי מוקדמת שלו מווימלבדון מאז 2002. הוא חייב לרכז את כל המאמצים שלו באליפות ארצות הברית כי הזמן שלו עומד להיגמר. הוא כבר צריך להרהר על פרישה".

אחרי ההפסד בסינסינטי פדרר אמר כי האש עדיין בוערת בו. "התשוקה שלי עדיין גדולה, אני אוהב את מה שאני עושה", אמר הפנומן לעיתונאים. אליפות ארצות הברית היא מקום טוב להוכיח מה אתה שווה, הבמה כולה של פדרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully