וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאן רייסטר השלים "מערכת זהב" בארצות הברית

הטניסאי הגרמני נכנס לספרי ההיסטוריה של הטניס העולמי במוקדמות עם ניצחון שכלל 29 נקודות רצופות. מתי זה עוד קרה?

זה קורה מעט מאוד במשחקי טניס, אבל ג'וליאן רייסטר עשה את זה הלילה (בין שלישי לרביעי) במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה כאשר הוא השלים מערכה מושלמת מבלי לשמוט ולו נקודה אחת. מדובר במשחק שבו ניצח הטניסאי הגרמני את בן ארצו טים פואץ בסיבוב המוקדמות הראשון ובכך השלים "מערכת זהב".

ג'וליאן רייסטר טניסאי גרמני. AP
לא היה לכך שום סימן. רייסטר/AP

אחרי שתי מערכות צמודות, שהראשונה הסתיימה בהפסד של רייסטר 7:6 בשובר שוויון ובשנייה הוא ניצח 4:6, הציגו שני הטניסאים משחק חד צדדי לחלוטין. עד כמה חד צדדי? רייסטר השיג את כל 24 הנקודות במערכה שנמשכה 22 דקות בלבד. כבר ממצב של 4:4 החל רייסטר לשטוף את המגרש ובכך השלים 29 נקודות ברצף, נתון מדהים לכל דבר.

אחת הפעמים האחרונות שטניסאי השלים בסבב מערכה מושלמת הייתה אי שם ב-1983 כשביל סקנלון האמריקאי הביס בטורניר דלריי ביץ' את הברזילאי מרקוס הוקבר 2:6, 0:6. גם ב-2012 זה קרה כשהקולומביאני פליפה אסקובר ניצח בסיבוב הראשון של צ'לנג'ר פנמה יריב פנמי בן 15 0:6, 0:6.

גם בטורניר ווימבלדון בשנה שעברה קיבלנו "מערכת זהב" כאשר ירוסלבה שבדובה פגשה את שרה אראני והטניסאית הקזחית השלימה 24 נקודות במערכה מושלמת. בכך שבדובה הפכה לטניסאית הראשונה בעידן החדש שעושה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully