וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולארי: "אם נשמור על אותה יכולת גם התוצאות יגיעו"

25.8.2013 / 10:17

קשר אשדוד שמר על אופטימיות על אף ההפסד לבני יהודה: "אנחנו לא מאוכזבים. רוצה להחזיר לקבוצה על שמאמינים בי"

one

במ.ס.אשדוד קיבלו באכזבה גדולה מאוד את ההפסד 1:0 אמש (שבת) לבני יהודה במחזור פתיחת ליגת העל. האשדודים נכנעו לשער בודד של יורו לאמין בדקה ה-40 ופתחו את העונה ברגל שמאל. אחרי מחצית ראשונה חלשה, התעוררו מעט השחקנים של ניר קלינגר בחצי השני, אך נתקלו ביום מצוין של דלה איינוגבה, שוערה של בני יהודה. בסיום היו לאנשי אשדוד טענות לצוות השיפוט, בראשותו של השופט לירן ליאני, על שער חוקי לדבריהם של יא יא פטי, שנפסל בטענה לנבדל על סף סיום המשחק.

ניר קלינגר בסיום: "מאוד מאכזב ומצער"

דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
יום מצוין שלו לא אפשר לאשדוד להשוות. איינוגבה/ברני ארדוב

במחזור הבא תארח אשדוד את מכבי חיפה שנמצאת בכושר נפלא, ובמועדון יעשו הכל כדי לא להתחיל את העונה עם שני הפסדים רצופים. בצוות המקצועי יעקבו השבוע אחרי מצבו של ניר ביטון שסבל מכאבים בברכו, אך פתח בסופו של דבר בהרכב ואף השלים 90 דקות מלאות. נקודה חיובית נוספת לציון היא שילובם של שלושת השחקנים הצעירים תוצרת בית, גדי קינדה שפתח בהרכב והמחליפים ניב זריהן ותימור אביטן.

"למרות ההפסד, אנחנו לא מאוד מאוכזבים", אמר הקשר דויד סולארי בסיום. "עבדנו קשה וכמובן שרצינו להשיג תוצאה אחרת, אבל בסך הכל שיחקנו די טוב, במיוחד במחצית השנייה. בחלק השני של המשחק שינינו את הגישה שלנו והאמנו בעצמנו הרבה יותר. אבל ככה זה בכדורגל, חזרנו הביתה בידיים ריקות. אני בטוח שאם נשמור על אותה גישה ויכולת, ונהיה אגרסיביים במיוחד כמו במחצית השנייה, אין לי ספק שגם יגיעו תוצאות הרבה יותר טובות".

סולארי, שהגיע לאשדוד אחרי עונה קשה מאוד בקרית שמונה ולאחר שהתאושש מפציעה ארוכה, סיפר על תחושתו בביתו החדש: "אני מרגיש טוב מאוד באשדוד. הגעתי בקיץ והתקבלתי בצורה מאוד יפה ואני מקווה להחזיר להם בחזרה על המגרש, על זה שהם מאמינים בי". על המשחק במחזור הבא הוסיף הקשר: "יש לנו עכשיו משחק קשה מאוד מול מכבי חיפה, אבל אצלנו בבית אנחנו תמיד מנסים לנצח ואני מקווה שנצליח לקחת את שלוש הנקודות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"בסך הכל שיחקנו די טוב, במיוחד במחצית השנייה". סולארי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully