וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו לאמין: "אנחנו יכולים לזכות באליפות"

24.8.2013 / 22:05

הזר החדש של בני יהודה אופטימי במיוחד אחרי הניצחון על אשדוד: "שמח לכבוש בבכורה". "קלינגר: "מאוד מאכזב ומצער"

one

בדיוק לפתיחה שכזו קיוו בבני יהודה. הקבוצה הצליחה לצאת עם שלוש נקודות במשחק הראשון שלה העונה כשגברה 0:1 על מ.ס. אשדוד, משער בודד של יורו לאמין, הזר הסנגלי החדש של הקבוצה. בבני יהודה יכולים להיות מרוצים מהנקודות, אבל פחות מההופעה של הקבוצה במחצית השנייה, אז לקחו הזהובים צעד אחורה, ואיפשרו ליריבתם לתקוף ללא הפרעה. למזלם, זה לא נגמר עם כדור ברשת.

מאמן בני יהודה דרור קשטן. מגד גוזני
לא יכולים להתמודד עם הגדולות מבחינת תקציב. קשטן/מגד גוזני

"תחילת המחצית השנייה לא היתה מה שרציתי לראות", הודה מאמן בני יהודה, דרור קשטן. "בהתחלה עוד היתה הנעת כדור טובה ויכולנו להבקיע עוד שערים, אבל אז פתחנו לא טוב את המחצית השנייה וכמעט כולה היתה בשליטת אשדוד, ששלחה את כל הכלים ההתקפיים שלה אל השער". כשנשאל על הרכש הדליל שעשתה הקבוצה בקיץ אמר המאמן: "בני יהודה היא לא ברת תחרות עם הפועל תל אביב, מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ואפילו לא עם בית"ר ירושלים מבחינת תקציב".

כוכב המשחק עבור בני יהודה היה ללא ספק יורו לאמין, שכבש כבר בהופעת הבכורה שלו במועדון. "אני כל כך שמח לכבוש את השער הראשון של בני יהודה", אמר הסנגלי. "עכשיו הכל בסדר. אני מרגיש טוב, יש לי הרבה חברים פה, אנשים אוהבים אותי והקהל טוב". כשנשאל עד לאן יכולה קבוצתו להגיע אמר לאמין: "אם נעבוד קשה ונקשיב למאמן, אני חושב שאנחנו יכולים להילחם על האליפות או לפחות להגיע למקום השני".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן בני יהודה יורו לאמין חוגג שער. מגד גוזני
מאושר להיות פה. לאמין/מגד גוזני

אכזבה גדולה נרשמה הערב (שבת) במ.ס. אשדוד, לאחר שהקבוצה נכנעה במשחק הראשון שלה כשהפסידה 1:0 לבני יהודה. ניר קלינגר, שעמד לראשונה מאחורי הקווים בקבוצתו החדשה ראה את אשדוד מתעוררת במחצית השנייה ורושמת דקות טובות, אך גם זה לא הספיק לה בכדי לכבוש או למצוא נקודות ראשונות לעונה. בשבוע הבא, מול מכבי חיפה, זה יהיה רק יותר קשה.

"זה מאוד מאכזב ומצער", אמר קלינגר בסיום. "אני עובד מאוד קשה להילחם בהפסדים כאלה. כשאנחנו מגיעים כל כך הרבה פעמים מול השער, הכדור חייב להיכנס. היה חסר לנו היום הקילר אינסטינקט. במחצית השנייה היתה רק קבוצה אחת על המגרש והיינו צריכים להבקיע לפחות שני שערים. היו לנו קורות, פנדל אחד ברור שהיה צריך להיפסק עבורינו ולא נשרק ושער שלא היה צריך להיפסל. חבל, אבל צריך לקחת את הדברים הטובים ולחזק אותם".

המאמן הוסיף: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה אבל למשחק ראשון, אני יכול למצוא נקודות חיוביות. אין ספק שמול מכבי חיפה נצטרך להיות הרבה יותר נחושים, הרבה יותר טובים והרבה יותר חדים מול השער. נעבור על השגיאות ואנחנו מסתכלים קדימה. זו ליגה ארוכה ויש לנו שחקנים וקבוצה טובה".

מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר. מגד גוזני
לוקח בעיקר את המחצית השנייה. קלינגר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully