וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה את מ.ס. אשדוד 0:1

יורו לאמין (41) הסנגלי כבש כבר בהופעת הבכורה שלו במדי בני יהודה והוליך אותה ל-0:1 על אשדוד. בקל בעט למשקוף (54)

one

קודם למשחק הערב (שבת) בין בני יהודה למ.ס אשדוד, הגיעו מאות אוהדים של הזהובים כשהם חמושים בשלטים כנגד ההנהלה, במחאה על הרכש הדל שעשתה הקבוצה בקיץ. אלא שאם לשפוט לפי משחק הפתיחה של העונה, הרי שבני יהודה עשתה לפחות מהלך אחד נכון, כשהחתימה את יורו לאמין הסנגלי, שגמל לה עם שער ניצחון ב-0:1 על האורחים. הקבוצה של ניר קלינגר אמנם פותחת את העונה עם הפסד, אבל לא היתה רחוקה מלמצוא את השוויון במחצית השנייה ותחפש את הנקודות הראשונות ל-2013/14 במשחק הבא שלה.

שחקן בני יהודה יורו לאמין חוגג שער. מגד גוזני
לא היה יכול לבקש בכורה טובה מזאת. לאמין/מגד גוזני

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו בצורה מהוססת מאוד, ונראו חלודות מעט מהקיץ הארוך שעבר עליהן. מי שהתאוששה ראשונה היתה בני יהודה, שהחלה אט אט לסכן את שערו של מרציאנו, אבל זמיר ועגייב לא הצליחו להפוך את ההזדמנויות שלהם לשערים. אשדוד כמעט ומצאה את הרשת בעצמה, כשבדקה ה-36 ניסה ברק חדד להרחיק בנגיחה, אך הכדור כמעט והלך לשערו שלו ופגע במשקוף. בדקה ה-41 הכל השתנה עבור הזהובים, כשזמיר פרץ מצויין, ומצב את יורו לאמין, שכבש כבר בהופעת הבכורה שלו, והעלה את בני יהודה ל-0:1.

אחרי מחצית ראשונה חלשה מאוד, עלתה אשדוד טוב יותר למחצית השניה וכעמט ומצאה את השיוויון: בדקה ה-48 סולארי הרים כדור קרן מדוייק היישר אל ראשו של פטי, אבל איינוגבה הציל מקו השער. שש דקות מאוחר יותר ניסה גם בקל את כוחו, אבל הבעיטה שלו מצאה רק את המשקוף. לאמין כמעט וקנה את עולמו עם שער שני בבכורה כשקיבל כדור שבעה מטרים מהשער אחרי פריצה של עגייב, אבל בעט ברישול ואיפשר למרציאנו לקלוט. שלוש דקות לסיום כבר חגגה אשדוד לאחר שחשבה שהשוותה ל-1:1 אחרי שאיינוגבה השמיט ופטי כבש, אך הקוון הניף את הדגל לנבדל, וליאני ביטל את השער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בני יהודה חוגגים. מגד גוזני
ככה פותחים עונה. בני יהודה חוגגת/מגד גוזני

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אמיר עגייב (אדם הרפקה, 72), נס זמיר (בן והבה, 89), יורו לאמין, גיל יצחק (אור ברוך, 63).

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון, אלכסנדר דוידוב (גיא צרפתי, 61), רועי בקל, גדי קינדה (ניב זריהן, 73), דויד סולארי (תימור אביטן, 84), ירו בלו.

מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר. מגד גוזני
ייאלץ לחפש נקודות במקום אחר. קלינגר/מגד גוזני
אוהדי בני יהודה מפגינים נגד משה דמאיו. מגד גוזני
כועסים על כך שלא היה רכש בקיץ. אוהדי בני יהודה נגד דמאיו/מגד גוזני
מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו. מגד גוזני
ניצח, אבל לא נעים לפתוח ככה עונה. דמאיו/מגד גוזני
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן יושב ביציע. מגד גוזני
הרבה שערים הוא לא ראה. גוטמן ביציע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully