וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה: "בסיטי יש לי יותר חופש לתקוף מבברצלונה"

קשר התכולים סיפר ל-'מארקה' על החיבור עם פלגריני, הגעגועים לאקסית, והציפיות מהרכש הטרי של הבלאוגרנה, דניס סוארס

שלוש שנים אחרי שעזב את ברצלונה, יאיא טורה עדיין מתגעגע. קשר נבחרת חוף השנהב פתח בשבוע שעבר עונה שלישית במדי מנצ'סטר סיטי, אבל בראיון שערך עימו 'מארקה' הוא נשאל בעיקר על האקסית במדיה הפך לכוכב. "אני בכושר טוב ומצפה לעונה טובה עם סיטי", אמר טורה. "פתחנו את העונה היטב, ואנחנו רוצים להחזיר את כתר האליפות, בנוסף להצלחה בליגת האלופות".

על מאמנו החדש מנואל פגריני, שהחליף את רוברטו מאנצ'יני, אמר טורה: "כולנו מאוד מרוצים מפלגריני, הוא מאמן תובעני עם ניסיון שהוכיח את עצמו בויאריאל, ריאל ומלאגה. הוא אדם אינטליגנטי ומאמן מצוין, ואנחנו יכולים לעשות איתו דברים יפים. צ'יקי ביגיריסטיין עושה כאן עבודה טובה מבחינת ההחתמות, וסיטי יכולה להיות קבוצה גדולה לאורך זמן".

יאיא טורה תפס מקום של כבוד ברשימת הפספוסים של ברצלונה

על הזיכרונות שלו מברצלונה אמר טורה: "צ'אבי, איניסטה, מסי, בוסקטס, פויול, פיקה, ואלדס ואלבס היו המשפחה שלי. אני מתגעגע אליהם, ולקהל שתמיד קרא בשמי. לא שכחתי אותם. אני עדיין צופה בכל המשחקים של ברצלונה". כשנשאל האם היה רוצה שסיטי תוגרל באותו בית עם בארסה בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות ביום חמישי ענה: "לא לא! אני לא רוצה לשחק נגד ברצלונה. יהיה לי קשה מדי לחזור לקאמפ נואו כשחקן יריב, יש לי יותר מדי זיכרונות ואמוציות משם".

אז למה הוא בכל זאת עזב? "כאן יש לי קצת יותר חופש לתקוף ולמסור. אני נהנה מהמשחק ומנסה לגרום לחבריי לקבוצה ליהנות גם. בברצלונה זה היה שונה, מסי ואינייסטה היו צריכים מישהו חזק שיגן עליהם מאחור. העתיד נמצא בידי האל, ואולי עוד אחזור יום אחד לברצלונה. לעזוב את בארסה הייתה ההחלטה הכי קשה שקיבלתי בחיים, כי הרגשתי שם מאוד נוח ורציתי לפרוש כשחקן המועדון".

לסיום נשאל טורה על הרכש הטרי של ברצלונה, דניס סוארס, שנרכש השבוע ממנצ'סטר סיטי וישחק העונה בברצלונה ב'. "יש לו איכויות גבוהות", השיב טורה. לדעתי אחרי עונה אחת בברצלונה ב' הוא יקפוץ לקבוצה הראשונה של בארסה. לא יהיה לו קל כי יש שם בקישור את אינייסטה, צ'אבי וססק, אבל אני בטוח שהוא עוד יקבל דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully