וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תחתים חלוץ זר תוך שבוע, אחרת תצרף ישראלי

23.8.2013 / 12:39

מתברר: הרישום לבתים מסתיים ב-2 בספטמבר. האופציה הישראלית: דודו ביטון. שחר יכניס שמונה מיליון שקל אם יעפיל

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

במכבי חיפה מרוצים מהניצחון 0:2 על אסטרה הרומנית אמש (חמישי). הקבוצה עשתה צעד נוסף לעבר שלב הבתים של הליגה האירופית כשהיא שומרת על מאזן מושלם, הצוות המקצועי התרשם מנתוני הסטטיסטיקה שקיבל מיד בתום המשחק: 11 בעיטות למסגרת לעומת שתי בעיטות של הרומנים, 12:4 לטובת הירוקים בקרנות ותוצאה שאמורה להספיק לשלב הבא. במועדון מרוצים מאוד מרובן ראיוס, ששוב התעלה מעל הקבוצה. טאלב טואטחה שרשם אתמול משחק נהדר, נבדק ונמצא בספק למשחק מול קרית שמונה בשל כאבים בשריר הירך האחורי, אבל יהיה כשיר כנראה לגומלין. "אסטרה היא קבוצה אגרסיבית, אבל ביטלנו אותה כמעט בכל אלמנט במשחק, כולל זה. חבל מאוד שלא הבקענו עוד שער שהיה נותן לנו שקט לקראת הגומלין", אמרו שחקנים בסיום.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה מול וויליאם שחקן אסטרה. אדריאן הרבשטיין
צפוי להיות כשיר לגומלין. טאלב טואטחה/אדריאן הרבשטיין

והנה פרט שמעסיק מאוד את מכבי חיפה בימים האחרונים: מתברר כי מועד הרישום האחרון של שחקנים לשלב הבתים הוא ה-2 בספטמבר. לאחר המועד הזה ועד ה-17 בספטמבר חיפה תוכל לצרף חלוץ זר, אבל הוא לא יכול לשחק בשלב הבתים. במועדון ינסו להחתים חלוץ זר בשבוע הקרוב, אחרת ינסו להחתים חלוץ ישראלי. השם היחיד שהוזכר כרגע הוא של חלוץ סטנדרד ליאז', דודו ביטון (חתום לשלוש עונות, אבל לא מן הנמנע כי יושאל עם אופציה לרכישה או יימכר). ביטון לא מתחרה, לפחות בשלב זה, על חולצת ההרכב. גם שמו של בן שהר יילקח בחשבון במקרה כזה, אם יסכים לחזור לישראל.

ומה לגבי אייל גולסה? השחקן נכנס אתמול כמחליף ונראה כי הוא מקבל בהבנה את מעמדו המקצועי בקבוצה. אם עד המשחק הקרוב מול אסטרה השחקן לא יביא הצעה רשמית, הוא ייקרא למשרדי המועדון כדי לנהל משא ומתן. כידוע, חלון ההעברות באירופה נסגר ב-1 בספטמבר, שלושה ימים בלבד לאחר הגומלין. בית"ר ירושלים צפויה לצרף בשבוע הבא את סינטאיהו סלליך. ייתכן וג חן עזריאל יעבור איתו. אנדריי פיליאבסקי לא מעוניין לעזוב ולא משוחרר כרגע, מה שמגדיל את הסיכויים של סארי פלאח לעזוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן סטנדרד ליאז' דודו ביטון. קובי אליהו
האופציה הישראלית. דודו ביטו/קובי אליהו

מי שבוודאי יכול להיות מרוצה מהתוצאה הוא הבעלים יעקב שחר, שיוכל להכניס סכום לא רע לקופת המועדון, כשמונה מיליון שקל לפחות, אם יעפיל לשלב הבתים שייפתח ב-19 בספטמבר, יומיים אחרי סגירת חלון ההעברות בישראל. חלוקת המענקים של אופ"א קובעת כי הקבוצה תקבל 270 אלף יורו עבור הניצחונות בשני השלבים הקודמים, כשהקבוצה תקבל מענק של 1.3 מיליון יורו אם תעפיל לשלב הבתים.

המענקים הללו לא כוללים כמובן הכנסות מזכויות שידור ופרסום. ושימו לב מה יקרה אם מכבי חיפה תצבור נקודות בשלב הבא: על כל ניצחון היא תקבל 200 אלף יורו, על תיקו 100 אלף וגם מענק מיקום במידה שתפתיע: 400 אלף יורו למקום הראשון ומחצית הסכום למקום השני. בהערכה גסה מאוד, ועל פי תוצאות המשחקים בשלב הזה, ייתכן שחיפה תהיה בדרג הרביעי והאחרון בשלב הבתים, מה שיכול לסדר לה הגרלה קשה במיוחד. לצורך השוואה, בפעם הקודמת שחיפה הייתה בשלב הבתים, היא הייתה מדורגת שלישית מה שסידר לה באותו זמן יריבה אחת נוחה יחסית (א.א.ק לרנקה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully