וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "הבכנו אותם, אבל זה עוד לא נגמר"

22.8.2013 / 21:26

מאמן מכבי חיפה שבע רצון מה-0:2 על אסטרה: "לא מובן מאליו". קינן: "זה היה מבחן ראשון וצלחנו אותו". טואטחה בספק לק"ש

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה ניצחה הערב (חמישי) 0:2 את אסטרה ג'יורג'יו הרומנית במשחק הראשון ביניהן בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. מדובר במקדמה נאה במיוחד לירוקים לקראת משחק הגומלין ברומניה בשבוע הבא. רובן ראיוס כבש שער מצוין בכדור חופשי בדקה ה-30, אך כמה דקות לאחר מכן החמיץ פנדל עם בעיטה רשלנית. אלון תורג'מן קבע את תוצאת המשחק עם מהלך יפה בדקה ה-61.

החדשה הפחות טובה מהמשחק הגיעה מכיוונו של טאלב טואטחה שנפצע לקראת הסיום והוחלף. מבדיקה ראשונית עולה שהמגן השמאלי סובל מפגיעה לא חזקה בשריר הירך האחורי והוא בספק למשחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון. יחד עם זאת, בחיפה העריכו שטואטחה יהיה כשיר לגומלין ברומניה.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מפתיחת העונה. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו אמר בסיום המשחק: "בסך הכל שיחקנו טוב, לחצנו אותם והבכנו אותם. הם לא רגילים שלוחצים אותם. אין ספק שיכולנו לסיים בתוצאה גבוהה יותר. 0:2 זו תוצאה טובה, ידענו שזה לא ייגמר אחרי משחק אחד. הם קבוצה טובה, אבל היום הראינו שאנחנו גם טובים. זה עוד לא נגמר, נקווה לסיים את העבודה. ניצחנו קבוצה שמובילה את הליגה הרומנית, וזה לא דבר של מה בכך".

לגבי פתיחת העונה אמר המאמן: "זהו, העונה התחילה. יש לחץ ואינטנסיביות. נתכונן, נתאושש ונעלה למשחק בליגה. חלוץ? אנחנו עוקבים אחרי שחקנים מסוימים, אבל אין מגעים כרגע עם אף אחד. יש לנו שחקנים מספיק טובים ואני מרוצה מהם. אם אחשוב שנצטרך להחתים שחקנים, נעשה את זה".

דקל קינן הוסיף: "זו תוצאה טובה, לא ספגנו וזה הדבר המשמעותי ביותר בעיניי. שמרנו אותם על אפס מצבים. זה עוד נזיל, שום דבר לא נגמר ויש עוד משחק לא פשוט העונה. זה היה המבחן הראשון שלנו העונה, וצלחנו אותו יפה מאוד. הם קבוצה טובה, גרמנו להם להיראות לא טוב. ראו שהיינו בעליונות עליהם בכל פרמטר של פיזיות וכוח".

לגבי פתיחת הליגה: "אנחנו רוצים להמשיך לשמור על יציבות. אחרי שבעונה שעברה פתחנו כל כך חלש, אנחנו מבינים את המשמעות של פתיחת העונה".

מאמן אסטרה, דניאל איסאילה, סיכם: "ב-30 הדקות הראשונות החזקנו מעמד ואחרי זה כמעט והתפרקנו. אני מקווה שיהיה יותר טוב. לשחקנים החדשים היה קשה מאוד להיכנס למשחק והם צריכים עוד אימונים. הניסיון של מכבי באירופה גדול יותר. נתנו להם יותר מדי חופש. הלכנו אחורה במקום לצאת קדימה. אין סיבה שאחרי הגול הראשון נלך אחורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דקל קינן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עם הפנים לליגה. דקל קינן/אדריאן הרבשטיין
דניאל איסאילה מאמן אסטרה. אדריאן הרבשטיין
הניסיון עשה את ההבדל. דניאל איסאילה/אדריאן הרבשטיין

לאחר המשחק בחיפה המשיכו לעסוק בסוגיות הקשורות לסגל השחקנים. בית"ר ירושלים פנתה שוב למכבי חיפה וביקשה לסגור סופית את העברתם של סינטאיהו סלליך וחן עזריאל. בחיפה כבר קיבלו החלטה לשחרר את השניים, והצדדים קרובים לסיכום על דמי ההעברה על סלליך. ייתכן שגם עזריאל יעבור בקרוב.

בבירה היו רוצים לראות בקבוצה גם את אנדריי פיליאבסקי ששייך לירוקים, אך השחקן עצמו לא מעוניין לעזוב ומאמן מכבי חיפה אריק בנאדו הבהיר לו כי הוא בונה עליו כאחד משלושת הבלמים הבכירים בסגל. אם פיליאבסקי יישאר, מי שיבקש לעזוב הוא סארי פלאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully