וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול נבחר לנשיא איגוד השחקנים ב-NBA

רכז הקליפרס קיבל על עצמו את התפקיד באופן מפתיע, מייסון סגנו. דיווח: אלן אייברסון צפוי להודיע על פרישה בימים הקרובים

כריס פול נבחר הלילה (בין רביעי לחמישי) בצעד מפתיע לנשיא איגוד השחקנים ב-NBA. כזכור, אחרי שלברון ג'יימס השתעשע באופן פומבי באפשרות להתמודד על התפקיד בו החזיק דרק פישר מאז 2006 ולבסוף החליט לוותר על התענוג, נותר רוג'ר מייסון כמועמד היחיד. אלא שבתום יומיים של פגישות בין אנשי האיגוד בלאס וגאס, הגיעה ההכרזה על הבחירה ברכז הקליפרס, כשמייסון ימונה לסגנו הבכיר. לצד פול ומייסון יאיישו את הוועדה המנהלת של האיגוד גם סטיב בלייק ואנתוני טוליבר.

כריס פול עם בנו, אולסטאר 2013. רויטרס
תפקיד חדש ומלא אחריות. כריס פול/רויטרס

פול, שהפך לשם הכי גדול שמחזיק בתפקיד מאז פטריק יואינג ב-2001, אמר לאחר בחירתו: "חשבתי לסירוגין על האפשרות הזו בעבר. דיברתי על כך הרבה עם חברים בוועדה, ולא הייתי לוקח על עצמי את התפקיד הזה אם הייתי חושב שאני עומד לעשות את זה לבד. אנחנו מתרגשים לקראת הדרך שלפנינו, זה משהו שראיתי בתור אתגר, שידעתי שאוכל להתמודד איתו. זו אפשרות שלא תיאמן, עם הרבה אחריות שכרוכה בתפקיד".

שחקן בשיקטאש, אלן אייברסון. AP
זמן לומר שלום? אלן אייברסון/AP

ובזמן שפול פותח דף חדש בקריירה, מסתמן שהשבוע ניאלץ להיפרד סופית מאחת מאגדות ה-NBA הגדולות ביותר. המגזין 'סלאם' דיווח הלילה שאלן אייברסון צפוי להכריז בימים הקרובים על פרישתו מכדורסל בגיל 38. 'התשובה' לא שיחק במשחק רשמי מאז 2011 בטורקיה, אבל רק במרץ האחרון הוא הצהיר שהוא שוקל קאמבק ל-NBA, ובסין דיווחו שהוא סירב להצעות עתק מהליגה המקומית בשל רצונו לחזור לליגה הטובה בעולם.

אייברסון נבחר ראשון בדראפט 1997 על ידי פילדלפיה, והפך במהרה לשחקן הכי מלהיב ב-NBA. הוא הוכתר לרוקי השנה, נבחר ל-MVP ב-2001, אותה עונה בה סחף את הסיקסרס שלו עד לסדרת הגמר, נבחר שלוש פעמים לחמישיית העונה וסיים ארבע פעמים כמלך הסלים. ב-2006 הוא עבר לדנבר שם לא הצליח לשחזר את ימיו הגדולים, ולאחר מכן עבר גם בדטרויט ובממפיס לפני שחזר לקדנציה שנייה וקצרה בפילדלפיה ב-2010.

מי שעדיין נהנה מהפגרה הוא קווין דוראנט, שממשיך לתפוס כותרות בכל משחק ראווה בו הוא נוטל חלק. והפעם כוכב הת'אנדר הקפיץ את הצופים בליגת גודמן במרילנד עם שני הדאנקים הנהדרים שלפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully