וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לברון בוחר את השחקנים הטובים בתולדות ה-NBA

קינג ג'יימס התראיין לרשת FOX ובחר את השלישייה הפותחת. אחרי התחבטויות רבות, התשובות היו מפתיעות ומקוריות למדי

נראה שמאז ומעולם אופפת את לברון שאלת מיליון הדולר: מה מעמדו ההיסטורי ב-NBA? מהיום בו הגיע לברון לליגה הטובה בעולם הוא נתקל בהשוואות בלתי פוסקות למייקל ג'ורדן וענקים אחרים שכבר תלו את הנעליים, אך כמעט אף פעם לא נאלץ לענות בעצמו על השאלה מי שלושת השחקנים הטובים בהיסטוריה של ה-NBA.

וזה בדיוק מה שקרה בראיון שהעניק אמש (רביעי) לרשת "FOX" האמריקאית. קינג ג'יימס ירה קודם כל את התשובה הבלתי נמנעת, האוטומטית כמעט, ואז נעצר. והתלבט. ושוב התלבט. הוא עצמו, למקרה שתהיתם, לא נכלל ברשימה האקסקלוסיבית. אך בסופו של דבר יצאו לו תשובות מקוריות למדי, ומאוד, מאוד מסקרנות.

צפו בבחירות של לברון

בכתבה שפרסם כתב הרשת ביל רייטר הוא מספר על השינוי שחל בלברון מאז פגש בו לראשונה לפני שלוש שנים, ימים ספורים לאחר "ההחלטה", שהביאה אותו למיאמי ושינתה את פני הליגה. "הייתה לו פרסונה של ילד מפונק. של ילד רע. הוא היה אתלט מוכשר בטירוף שברגע אחד, במחי החלטה אחת, הפך מאייקון ולבדיחה עבור מיליוני אנשים. העונה הראשונה שלו במיאמי שינתה אותו לבלי היכר. ועדיין, לא הייתי בטוח שהוא באמת למד מהטעויות שלו, עד שפגשתי אותו לראיון הזה".

התדמית הציבורית המשופרת של לברון, אגב, שוב נסדקה בתקופה האחרונה. אתמול הודיעה משטרת מיאמי כי תחקור את התקרית בה שוטרים פילסו את הדרך עבור לברון שעמד בפקק בדרך להופעה של ג'סטין טימברלייק בעיר. לברון עצמו העלה לחשבון האינסטגרם שלו וידאו שתיעד את הליווי המשטרתי לו זכה, שגררו קיתונות של ביקורות מצד משתמשים רבים. חלקם כתבו כי לברון הוא "כוכב מפונק. ושאלו "למה המשטרת עוזרת לעשירים והמפורסמים". כמה ימים קודם לכן, הגארד הותיק ג'רי סטקהאוס ביקר את התבטאויותיו של לברון כנגד ארגון השחקנים ואמר כי "דבריו היו כמה בעיטה בבטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully