וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קווין דוראנט בקאמבק מרגש לסיאטל

כוכב אוקלהומה סיטי חזר לעיר שבחרה אותו בדראפט לליגת קיץ, התקבל על ידי אלפי אוהדים והפציץ 63 נקודות: "מתגעגע"

קווין דוראנט חזר הלילה (בין ראשון לשני) לסיאטל והשתתף בליגת קיץ מיוחדת שמארגן שחקן ה-NBA ג'מאל קרופורד. דוראנט, ששיחק במדי הסופרסוניקס בעונתם האחרונה לפני המעבר לאוקלהומה סיטי, קלע 63 נקודות, ושיחק למעלה מ-50 דקות במהלך המשחק. לאחר כל המאמץ הגדול שביצע עדיין מצא זמן לחתום למאות אוהדים שהגיעו במיוחד לאולם כדי לראות אותו והקיפו את רכבו.

"אני רק רוצה לומר שאני מתגעגע אליכם", אמר דוראנט לפני המשחק, "תודה על קבלת הפנים מחממת הלב, אני כבר מצפה לחזור". ליגת הקיץ של קרופורד כבר שילבה בתוכה כמה שחקנים גדולים, אבל אף אחד מהם לא היה מחובר לסיאטל כמו דוראנט, שזכה בעונתו היחידה בקבוצה בתואר רוקי העונה. כזכור, השחקן נצפה מספר פעמים חובש כובעים של העיר, גם כששיחק במדי הת'אנדר, ובפלייאוף האחרון אף יצא מהאולם עם כובע רטרו של הסופרסוניקס.

שחקן סיאטל סופרסוניקס קווין דוראנט נבחר בדראפט ב-2007. AP
תמיד מחובר לעיר. דוראנט בערב בחירתו כשחקן הסופרסוניקס/AP

מי ששמר על דוראנט במהלך רוב המשחק היה שחקנה של וושינגטון מרטל וובסטר, אבל לכמה מהשחקנים שלא נמצאים ב-NBA היה זה יום מיוחד יותר בו הם זכו לשחק מול אחד הסופרסטארים הגדולים ביותר, "זה היה גדול, אנחנו בסיאטל מרגישים כי הוא נלקח מאיתנו", אמר הגארד יליד העיר וויל קונרוי, "הוא השחקן השני הכי טוב ב-NBA, אולי הכי טוב, אז לראות אותו שוב מקרוב היה מיוחד, ואפילו יותר לזכות לשחק איתו. אפילו שיצא לי לשחק מול שחקנים גדולים, מההתרגשות לא יצא לי לישון אתמול בלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully