וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכדורגל התעורר מתרדמת כששמע על ניצחון קבוצתו

מאמן לרקהול ויין ת'ורן (33) נפצע קשה בתאונת דרכים, ופקח עיניים למשמע הבשורה מפי אחיו. אשתו: "הכדורגל הוא חייו"

ויין ת'ורן בן ה-33 שכב בתרדמת לאחר שנפגע בראשו עקב תאונת דרכים. כשסיפרו לו שהקבוצה אותה הוא מאמן, לרקהול אתלטיק, ניצחה במחזור הפתיחה של העונה בליגה האזורית באנגליה, התגשמו תקוות בני משפחתו, ות'ורן פקח את עיניו.

"זה היה משחק הליגה הראשון שלנו העונה, בחוץ נגד ברידפורט", סיפר יו"ר הקבוצה פול רנקין, שאמר ל"גארדיאן" הבריטי ש"הכדורגל הוא כל חייו של ת'ורן. ניצחנו, סיפרו את זה לוויין וזה סיפק לו אנרגיה. עקבנו אחריו והחדשות עודדו אותו, המשפחה והכדורגל חשובים לו ואנחנו מערבים אותו במה שקורה, בלי להלחיץ אותו".

חדר ניתוח. רויטרס
חדר ניתוח/רויטרס

התאונה בה ת'ורן היה מעורב התרחשה לפני כשבועיים. ת'ורן סיים יום עבודה כטבח, ובדרך לביתו התנגש ברכב אחר. הוא נלקח לבית חולים בבריסטול, שם הרופאים הצילו את חייו והוא אושפז במצב קשה. הוא סבל מחבלות בכל חלקי גופו ו-16 מצלעותיו נשברו. ת'ורן עבר סדרת ניתוחים בשבוע בו היה בתרדמת, אבל ב-10 באוגוסט חזר להכרה למשמע הבשורה. "אמרנו לויין את התוצאה ושלינו הבקיע והוא התעורר", צייצה אשתו מנדי. הרופאים אמרו לה שלה ולמשפחה יש מזל שויין בחיים. "כל החיים שלו הוא פעיל וחי את הכדורגל, כשהוא היה בקומה אמרו לנו לדבר איתו. בשבת הראשונה ללרקהול היה משחק, אחיו גארי אמר לו את התוצאה והוא פקח את עיניו. אני יודעת שמחרקים אמרו שאנשים בתרדמת יכולים לשמוע ואני והמשפחה מאמינים שהוא שמע אותנו. זה היה מרגש לראות, כי הוא מאוהב בכדורגל".

ת'ורן סובל מזיהום בריאות עקב השברים הרבים, והוא יהיה מרותק למיטתו למשך שישה שבועות לפחות, אולם הרפאים מעריכים כי יוכל בקרוב לעבור לבית החולים המקומי בסווינדון, בה הוא מתגורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully