וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר עונה למבקרים: "תנו קרדיט, עשיתי הרבה ב-16 שנה"

למנג'ר ארסנל נמאס מהביקורות על הרכש: "אני לא צריך לספק הסברים לאף אחד. יש לנו שחקנים ברמה הכי גבוהה, זה מספיק"

בשבועות האחרונים התקשורת האנגלית צרה על ארסן ונגר, ומבקרת בחריפות את מדיניות הרכש שלו ושל ארסנל. היום (רביעי), רגע לפני המשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות מול פנרבחצ'ה (21:45, ישיר בספורט 5 ו-HD), המנג'ר הצרפתי מחזיר לתקשורת באותו מטבע - בארסיות.

הקיץ השחור של ארסן ונגר וארסנל

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. רויטרס
מאס בביקורות. ונגר/רויטרס

"אני לא צריך לספק הסברים לאף אחד לגבי ההחתמות שעשינו, או שלא עשינו. אולי צריך להזכיר לאנשים שבמשך 16 שנה בארסנל, הבאתי הרבה מאוד שחקנים מצוינים, והיו לנו רכישות נהדרות", ירה ונגר. "גם השחקנים שיעלו לכר הדשא היום הם מהאיכות הגבוהה ביותר, אסור לשכוח את זה. לא תמיד הדשא של השכן ירוק יותר, והאוהדים שלנו חייבים להבין את זה. הדבר הכי חשוב הוא פשוט לשחק כדורגל טוב. כל מה שמעבר לזה אולי טוב לעיתונים, אבל זה לא באמת כדורגל".

ונגר אף ספג לאחרונה ביקורת ממנג'ר ניוקאסל אלן פארדיו, עימו הוא מרבה להתכסח לאחרונה. מנג'ר המגפייז טען לאחרונה כי התותחנים הגישו הצעה לקשר הצרפתי יוהאן קבאיי ערב המשחק מול מנצ'סטר סיטי, וכי בעקבות זאת הותיר אותו מחוץ לסגל באותו משחק.

"אין לי מה להסביר. אם אנשים אל יודעים מה באמת מקרה, אם אנשים לא משוכנעים שאכן הגשנו הצעה, אז אי אפשר לצאת במסקנות כל כך נחרצות", הסביר. "מדהים שאף אחד לא יודע מה קרה ובכל זאת יש להם דעות על הנושאים הללו. אם נבצע החתמה, נודיע על כך. בינתיים, עזבו אותנו במנוחה".

המסע של ארסנל לעבר שלב הבתים ליגת האלופות יחל הערב מול פנרבחצ'ה, ובמקרה ולא תעפיל לשם - מה שלא קרה מאז ומעולם - גם מעט הסבלנות של האוהדים והתקשורת עלולה לפקוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully