וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמיליאנו אלגרי: "הכל פתוח לגומלין מול פ.ס.וו"

מאמן מילאן לא שקט אחרי ה-1:1 באיינדהובן. אל שעראווי: "מספק לכבוש אחרי חצי שנה". בליון הודו: "חטפנו סטירה"

שלב הפלייאוף של ליגת האלופות נפתח אתמול (שלישי) עם חמישה משחקים, שהולידו כמה תוצאות מפתיעות. המדהימה מכולן הייתה כמובן קרגנדי הקזחית, שגברה 0:2 על סלטיק ועשתה צעד ענק לעבר השתתפות היסטורית בשלב הבתים של המפעל היוקרתי באירופה, אבל גם סוסיאדד הרשימה מאוד עם 0:2 על ליון בסטאד דה ז'רלאן. במשחק המרכזי נפרדו מילאן ופ.ס.וו איינדהובן ב-1:1.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן חוגג עם קווין פרינס בואטנג. רויטרס
"זה היה השער הרשמי הראשון שלי מאז הדרבי". סטפן אל שעראווי/רויטרס

מסמיליאנו אלגרי, מאמן מילאן, ניתח את המשחק של קבוצתו באיינדהובן: "התקשנו בהתחלה, איבדנו הרבה כדורים ואיפשרנו להם ליצור מצבים בקלות, אבל במחצית השנייה שלטנו בכדור טוב יותר וחבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו לכבוש יותר, ועכשיו הכל פתוח לקראת הגומלין".

סטפן אל שעראווי, שכבש את שער החוץ היקר של הרוסונרי ושבר בצורת הבקעות שארכה כמעט חצי שנה, אמר: "זה היה השער הרשמי הראשון שלי מאז הדרבי, וגם שער הנגיחה הראשון, אז זה מאוד מספק. אני תמיד רוצה להבקיע ולהצליח, ועכשיו אנחנו מתמקדים במשחק מול ורונה לפני שנחשוב על הגומלין מול פ.ס.וו".

רמי גארד מאמן ליון. Petros Karadjias, AP
"ציפיתי שנהיה טובים יותר מהם מבחינה פיזית". רמי גארד/AP, Petros Karadjias

בצרפת ביכו את ההדחה המסתמנת של ליון, שהסתבכה משמעותית עם ההפסד הביתי לסוסיאדד. "אני מאוד מאוכזב", הודה רמי גארד בסיום. "ציפיתי שנהיה טובים יותר מהם מבחינה פיזית, וזה לא היה המקרה. אבל לפעמים צריך לקבל את העובדה שהיריבה שלך פשוט טובה יותר". הקשר גיידה פופאנה הוסיף: "לא שיחקנו טוב, והצגנו רמה נמוכה מהרגיל מול יריבה איכותית מאוד. חטפנו סטירה, אבל נצטרך להמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully